Przetargi.pl
Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP w Dobrzejewicach

Wójt Gminy Obrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-126 Obrowo, Obrowo 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6786022 , fax. 056 6786022 w. 35
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Obrowo
    Obrowo 54 54
    87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6786022, fax. 056 6786022 w. 35
    REGON: 00053438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP w Dobrzejewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego używanego samochodu pożarniczego dla OSP w Dobrzejewicach gm. Obrowo. Zamawiający, poprzez sformułowanie dostawa używanego samochodu pożarniczego rozumie sprzedaż wyżej wymienionego pojazdu oraz jego wydanie Zamawiającemu. 4.1. Wymagania dotyczące dostawy samochodu pożarniczego są następujące: - samochód pożarniczy IVECO 140 lub równoważny; - data produkcji samochodu nie później niż 1990 rok; - przebieg max. 80 tys. km; - zbiornik 4T; zbiornik na pianę; - napęd na 4x2; - kabina na min. 9 osób; - szybkie natarcie z prądownicą wysokociśnieniową lub równoważna; - autopompa min. 2400 l/min z wysokim ciśnieniem; - agregat elektryczny na min. 20kVa; - drabina aluminiowa min. 4 m; - oznakowanie alarmowe. Samochód musi być w pełni sprawny technicznie, posiadać aktualne badania techniczne oraz musi być dopuszczony do ruchu. 4.2. Pojazd powinien być zarejestrowany i ubezpieczony. W przypadku sprowadzonych z poza terytorium Polski samochodu nie zarejestrowanego i nie ubezpieczonego, samochód winien być oclony, posiadać badanie techniczne rozszerzone, aktualną opinię techniczną rzeczoznawcy o oferowanym pojeździe. Badanie techniczne oraz wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji wraz z tłumaczeniem przedkłada, wykonawca, który winien być właścicielem oferowanego samochodu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tym celu wykonawca składa stosowne oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do jego reprezentowania na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. 2. Wykonawcy muszą wykazać, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat podobne zamówienia (min. 1 dostarczona jednostka) oraz udokumentują, że w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali zamówienia, o wartości co najmniej przedłożonej oferty, podając nazwy, adresy zamawiających oraz rodzaje sprzętu zrealizowanych w ramach tych zamówień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: a) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, d) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystanie wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, e) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz dostaw (min. 1) wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom tj. dostarczanych pojazdów pożarniczych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie (min. 1 szt. referencji) - wykaz sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2) podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, 3) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca składa następujące dokumenty: a) kopia dowodu rejestracyjnego - dokumentuje, że pojazd jest zarejestrowany ubezpieczony, b) w przypadku sprowadzonego z poza terytorium Polski samochodu nie zarejestrowanego i nie ubezpieczonego, samochód winien być oclony, posiadać badanie techniczne rozszerzone, aktualną opinię techniczną rzeczoznawcy o oferowanym pojeździe (kopia dokumentów), c) kopia dokumentu potwierdzająca ubezpieczenie pojazdu, d) cztery zdjęcia: lewy bok, prawy bok, perspektywa z tyłu i z przodu. e) pełnomocnictwo do złożenia oferty i/lub podpisania umowy, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i opatrzone datą. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach