Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, wymianę stolarki drzwiowej oraz przebudowę wejścia głównego do budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nakle nad Notecią w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku szkoły ZSP w Nakle nad Notecią (docieplenie elewacji).

Zarząd Powiatu Nakielskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3866628 , fax. 052 3860771
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Nakielskiego
    ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54 54
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3866628, fax. 052 3860771
    REGON: 09236602800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nakielski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, wymianę stolarki drzwiowej oraz przebudowę wejścia głównego do budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nakle nad Notecią w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku szkoły ZSP w Nakle nad Notecią (docieplenie elewacji).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, wymianę stolarki drzwiowej oraz przebudowę wejścia głównego do budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nakle nad Notecią w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku szkoły ZSP w Nakle nad Notecią (docieplenie elewacji). Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV: 45000000-7 - roboty budowlane 45321000-3 - wykonanie izolacji termicznej 45300000-0 - instalacje centralnego ogrzewania Szczegółowy opis zamówienia określony został w: - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ - projekcie budowlanym termomodernizacji budynku ZSS w Szubinie - załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł. 2. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego z ubiegania się o zamówienie publiczne. Szczegółowe informacje nt. wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2. Wykonawca nie może być wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.1. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie): 3.1.1. kierownik budowy posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, odpowiednio w zakresie konstrukcyjno - budowlanych - aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 4. Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000 zł lub zdolność kredytową w w/w wysokości (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie) 5. Wykonawca musi wykazać należyte Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynku o powierzchni ścian nie mniejszej niż 500 m2 i wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawców. - w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załącza do oferty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie musi dotyczyć każdego z wykonawców i winno być złożone przez: każdego z nich odrębnie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - załącznik nr 3 do SIWZ 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca z osobna składa oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) - załącznik nr 4 do SIWZ 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców z osobna) 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców z osobna) 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 5 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wykaz może złożyć tylko wykonawca, który spełnia warunek lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców występujących wspólnie.) Dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe osób wymienionych w wykazie: 5.1. kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa , odpowiednio w zakresie konstrukcyjno - budowlanych - aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynku o powierzchni ścian nie mniejszej niż 500 m2 i wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 7. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców informacja może dotyczyć jednego wykonawcy jeśli spełnia warunek samodzielnie, lub wykonawców łącznie, jeśli żaden z wykonawców nie spełnia warunku samodzielnie) - pozostałe dokumenty niezbędne do oceny ofert: 8. pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 9. podpisany wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ 10. formularz oferty - załącznik nr 8 do SIWZ 11. szczegółowy kosztorys ofertowy 12. dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nakielski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach