Przetargi.pl
Zakup sprzętu okulistycznego dla przemysłowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gdańsku

Przemysłowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-858 Gdańsk, ul. Wałowa 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3005676 , fax. 058 3244420
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przemysłowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Gdańsku
    ul. Wałowa 27 27
    80-858 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3005676, fax. 058 3244420
    REGON: 00030905100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzoz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu okulistycznego dla przemysłowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu okulistycznego: - autorefraktometr z keratometrią szt. 1 - perymetr szt 1 - tonometr bezkontaktowy szt 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium wynosi 1000,00 zł (jeden tysiąc zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) posiadają przedmiot dostawy odpowiadający odpowiednim normom lub specyfikacjom technicznym i spełniający wymogi ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych - urządzenie powinno być oznakowane znakiem CE Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia warunków na podstawie podpisanych i złożonych przez Wykonawców dokumentów Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe Cena 100 % Ocena ofert będzie dokonana wg następującej zasady. Sposób obliczenia punktów za kryterium: CENA - cena najniższa do ceny badanej x waga x 100.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007 nr 223 poz 1655 z póź. zmianami) zwna dalej ustawą - zał. nr 3 do SIWZ. w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu: a)aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem c)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia, potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw aparatury lub sprzętu medycznego o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia przynajmniej czterech referencji potwierdzających wartość dostaw oraz, że dostawy zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 4 do SIWZ. b)zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (certyfikat CE). 3) Formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ 4) Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 5) Zestawienie parametrów granicznych załącznik nr 5 a-c 6) Kserokopia dowodu wniesienia wadium 7) Jeżeli wykonawca ma siedzibę w miejscu zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 -a,d,f składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 2 - a,d,f zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraj, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. 8) W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, uczestników konsorcjum) muszą zostać spełnione następujące wymagania: określone warunki formalne udziału w postępowaniu musi spełniać oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, określony w pkt. 1 pkt. 2,3,5,6 części V SIWZ warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie. 9) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - spółka cywilna, konsorcjum

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzoz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach