Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Księginice 14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 840 81 52 , fax. 076 840 81 52
- Data zamieszczenia: 2013-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin
Księginice 14 14
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 840 81 52, fax. 076 840 81 52
REGON: 39043974200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY GIMNAZJUM W LUBINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72. Wykonawca dostarczy i przeniesie na własność Zamawiającego sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem. Dostawa i wydanie sprzętu komputerowego nastąpi w siedzibie Gimnazjum w Lubinie (Lubin, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72) na koszt i ryzyko Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwości sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, sprawny technicznie i oznaczony symbolem CE, nieobciążony prawami osób trzecich oraz musi spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa. Niniejsze zamówienie obejmuje cztery zadania: ZADANIE NR 1 - Zakup 74 sztuk notebooków wraz z oprogramowaniem systemowym. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie 74 sztuk notebooków z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym do Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej - Curie 72. Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry technologiczne określone w załączniku nr 1 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. ZADANIE NR 2 - Zakup 1 sztuki Zestawu komputerowego z monitorem LCD oraz oprogramowaniem systemowym. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72 jednej sztuki zestawu komputerowego składających się z komputera stacjonarnego wraz z monitorem oraz zainstalowanym oprogramowaniem systemowym. Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry technologiczne określone w załączniku nr 2 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. ZADANIE NR 3 - Zakup drukarki monochromatycznej laserowej - 1 sztuki. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72 monochromatycznej drukarki laserowej - 1 sztuki. Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry technologiczne określone w załączniku nr 3 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. ZADANIE NR 4 - Zakup 4 szt. tablic interaktywnych wraz z projektorem multimedialnym i zestawem głośników naściennych. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72 tablicy Interaktywnej (szt.4) wraz z projektorem multimedialnym (szt. 4) i zestawem głośników naściennych (4 zestawy). Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry technologiczne określone w załączniku nr 4 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzęt komputerowy i peryferyjny dla Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-14/07/2016
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SIECIOWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-11/07/2016
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NR 3, znak postępowania: ZP-10/06/2016
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wysokiej.
Dodano: 2016-06-23 - Dostawy zestawów komputerowych oraz drukarek.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów
Dodano: 2016-06-08 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-9/05/2016
Dodano: 2016-05-30 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NR 2, znak postępowania: ZP-8/05/2016
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa wyposażenia multimedialnego do Pawilonu Czterech Kopuł wraz z montażem i uruchomieniem paneli informacyjnych
Dodano: 2016-05-12