Przetargi.pl
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY GIMNAZJUM W LUBINIE

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 840 81 52 , fax. 076 840 81 52
  • Data zamieszczenia: 2013-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin
    Księginice 14 14
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 840 81 52, fax. 076 840 81 52
    REGON: 39043974200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY GIMNAZJUM W LUBINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72. Wykonawca dostarczy i przeniesie na własność Zamawiającego sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem. Dostawa i wydanie sprzętu komputerowego nastąpi w siedzibie Gimnazjum w Lubinie (Lubin, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72) na koszt i ryzyko Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwości sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, sprawny technicznie i oznaczony symbolem CE, nieobciążony prawami osób trzecich oraz musi spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa. Niniejsze zamówienie obejmuje cztery zadania: ZADANIE NR 1 - Zakup 74 sztuk notebooków wraz z oprogramowaniem systemowym. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie 74 sztuk notebooków z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym do Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej - Curie 72. Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry technologiczne określone w załączniku nr 1 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. ZADANIE NR 2 - Zakup 1 sztuki Zestawu komputerowego z monitorem LCD oraz oprogramowaniem systemowym. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72 jednej sztuki zestawu komputerowego składających się z komputera stacjonarnego wraz z monitorem oraz zainstalowanym oprogramowaniem systemowym. Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry technologiczne określone w załączniku nr 2 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. ZADANIE NR 3 - Zakup drukarki monochromatycznej laserowej - 1 sztuki. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72 monochromatycznej drukarki laserowej - 1 sztuki. Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry technologiczne określone w załączniku nr 3 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. ZADANIE NR 4 - Zakup 4 szt. tablic interaktywnych wraz z projektorem multimedialnym i zestawem głośników naściennych. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72 tablicy Interaktywnej (szt.4) wraz z projektorem multimedialnym (szt. 4) i zestawem głośników naściennych (4 zestawy). Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry technologiczne określone w załączniku nr 4 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach