Przetargi.pl
Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 96-503 Sochaczew, ul. Gawłowska 148
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 863 55 07 , fax. 46 863 55 07
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Gawłowska 148 148
    96-503 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 46 863 55 07, fax. 46 863 55 07
    REGON: 00030133900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.sochaczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Samochód 9-cio osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej na wózku inwalidzkim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: najniższa cena
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 Prawa Zamówień Publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o niepodleganiu, wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art.24 pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr.3 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych wykonawców, upoważniając jednego z wykonawców do reprezentowania pozostałych. 5.Zaświadczenie z właściwego terenowo urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 6.Zaświadczenie z właściwego terenowo zakładu ubezpieczeń społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.sochaczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach