Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg
- Adres: 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 3a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4590000 , fax. 022 4590201
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
ul. Konstruktorska 3a 3a
02-673 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4590000, fax. 022 4590201
REGON: 00138105600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfosigw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup samochodów osobowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup samochodów osobowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 016,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy szesnaście złotych). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek NFOŚiGW: BGK III O/Warszawa 28 1130 1062 0000 0109 9520 0001. Zaleca się, aby przelew wskazywał numer i nazwę postępowania. Wadium, wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w formie oryginału, najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) lub w Kasie NFOŚiGW, tj. w Warszawie przy ul. Konstruktorskiej 3A, w pokoju nr 215, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-10:00 i 13:00-15:00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców, dalej IDW) oraz spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 2) i w pkt. 3) powyżej muszą oni spełniać łącznie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt III.2).1 oraz w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt III.2)1.1), Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie i dokument, o których mowa powyżej w pkt 2 i pkt 2a) musi złożyć każdy z Wykonawców. Potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków wskazanych w pkt III.2)1.2) i w pkt III.2)1.3), nastąpi poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2 powyżej. 3. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.III.2)2.a), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument(ty) te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 2 i 3, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfosigw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP I DOSTAWA POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH - nr postępowania 49/16
Dodano: 2016-07-27 - IFPS/28/16
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa 4 samochodów osobowych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa samochodów osobowych klasy SUV
Dodano: 2016-07-26 - nr 16/2016 na dostawę samochodu osobowego
Dodano: 2016-07-25 - DOSTAWA STANOWISKA DYDAKTYCZNEGO DO NAUCZANIA BUDOWY, DZIAŁANIA I DIAGNOZOWANIA HYBRYDOWEGO UKŁADU NAPĘDOWEGO
Dodano: 2016-07-25 - Zakup i dostawa nowego samochodu osobowego na potrzeby JM Rektora Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa samochodów osobowych
Dodano: 2016-07-15 - nr 13/2016 na dostawę samochodu osobowego
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Urzędu Miejskiego i GOSiR w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-06