Przetargi.pl
Zakup paliwa dla pojazdów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7

Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Floriana Ceynowy 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6854800 , fax. 058 6854840
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
    ul. Floriana Ceynowy 7 7
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 6854800, fax. 058 6854840
    REGON: 58919418230000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcz-kartuzy.ires.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa dla pojazdów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiot zamówienia dotyczy bezgotówkowego zakupu na stacji benzynowej paliwa - oleju napędowego ON, przy użyciu kart z mikroprocesorem . Z niniejszych dostaw korzystać będą pojazdy Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 Przedmiotem postępowania są sukcesywne w miarę pojawiających się potrzeb zakupy paliwa płynnego spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441 zgodnego z obowiązującymi normami i przepisami w szacunkowych ilościach przedstawionych poniżej: - olej napędowy ON - 83.000 litrów W/w liczby zostały oszacowane na podstawie dotychczasowego zużycia paliwa przez samochody Zamawiającego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich nabycia. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane dostawy. Zapłata za zakupione dostawy będzie dokonywana w oparciu o cenę dzienną na stacji paliw (cena dystrybutora). Cena podana w formularzu ofertowym przez Wykonawcę będzie mieć jedynie charakter deklaratywny i służyć do oceny złożonych ofert Zapłata za paliwo zostanie pomniejszona o upust wskazany przez Wykonawcę w ofercie (jeżeli będzie stosowany). Zaoferowany upust będzie niezmienny przez cały okres obowiązywania umowy. Cena paliwa z którego będzie korzystał Zamawiający może ulec zmianie tylko na skutek niezależnych od Wykonawcy zmian na krajowym rynku paliw w stopniu odpowiadającym tym zmianom u producenta. Wykonawca zapewni możliwość całodobowego i bezgotówkowego dokonywania zakupów na najbliższej stacji paliwowej znajdującej się w promieniu nie większym niż 6 km od: Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy Niniejsza stacja paliwowa będzie posiadać stanowisko do tankowania samochodów osobowych, Wykonawca zapewni Zamawiającemu korzystanie z dostaw objętych niniejszym postępowaniem na stacjach paliwowych na terenie całego kraju. Ustalenie organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a)Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zobowiązań wynikających z umowy b)Wykonawca wystawi w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy karty z mikroprocesorem, za pomocą których będą dokonywane zakupy na stacjach paliwowych. Niniejsze karty zostaną wystawione zgodnie z dok. wykaz kart (załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie niezwłocznie blokował karty. W miejsce zablokowanej karty Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych wystawi nową. c)Zamawiający dopuszcza odpłatność za wystawienie kart z mikroprocesorem. Cena za wystawienie karty nie może być wyższa niż 20 zł netto. d)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania liczby kart w trakcie trwania umowy, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania, w przypadku zwiększenia liczby samochodów . e)Zamawiający ponosił będzie jedynie koszty zakupów paliwa, (olej napędowy) za pomocą kart. W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż określone według ilości szacunkowych, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. f)W przypadku zakupów większych niż określone według ilości szacunkowych dostawy będą kontynuowane aż do zakończenia terminu umowy. g)Dokonywane zakupy rozliczane będą maksymalnie dwa razy w miesiącu h)Każdorazowo do wystawionej faktury Wykonawca będzie zobowiązany załączyć dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: datę i czas dokonania transakcji, nazwę, numer stacji paliw wraz z miejscowością lub adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, numer rejestracyjny pojazdu, numer karty która dokonano transakcji, ilość i rodzaj paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu przed upustem (jeżeli jest stosowany) oraz po upuście. Wymagania stawiane Wykonawcy: a)Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy b)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia d)Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawcy wyda decyzję o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji, w szczególności uzyskania od Zamawiającego lub Operatora stacji paliw Wykonawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego Wykonawca naprawi szkodę. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postępowania na drodze sądowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcz-kartuzy.ires.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach