Przetargi.pl
Zakup oleju opałowego dla potrzeb Publicznego Gimnazjum w Błaszkach

Urząd Gminy i Miasta Błaszki ogłasza przetarg

  • Adres: 98-235 Błaszki, pl. Niepodległości 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8292491 , fax. 043 8290932
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Błaszki
    pl. Niepodległości 13 13
    98-235 Błaszki, woj. łódzkie
    tel. 043 8292491, fax. 043 8290932
    REGON: 00052802000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjumlipski.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oleju opałowego dla potrzeb Publicznego Gimnazjum w Błaszkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    rzedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Publicznego Gimnazjum w Błaszkach w ilościach: 150 000 litrów Wymagane parametry oleju opałowego wg . PN-C-96024:L1 Olej opałowy należy dostarczyć samochodem przystosowanym do przewozu paliwa posiadającym sprawne urządzenia pomiarowe i do bezpośredniego napełniania zbiorników paliwa. Wspólny słownik zamówień (CPV) dla przedmiotu głównego : 23122100-9 - olej opałowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone w  art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)   i warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Posiadają odpowiednią ilość produktów, które są przedmiotem zamówienia. Stwierdzenie spełnienia warunków dokonane będzie na podstawie analiz i ocen dokumentów żądanych przez zamawiającego od dostawców w rozdziale IV pkt. 3 SIWZ metodą spełnie/niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełnioną pismem czytelnym i podpisaną ofertę ( wzór jest na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ), b)zaakceptowany i parafowany przez dostawcę projekt umowy ( formularz stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ ), c)odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( lub dokumenty potwierdzone w tym terminie przez organ wydający), d)zaświadczenie lub oświadczenie , że dostawca nie zalega opłacania podatków i opłat, lub uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, albo, że zostało wstrzymane w całości wykonanie decyzji organu podatkowego ( wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ ), e)zaświadczenie lub oświadczenie, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub , że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ( wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ), f)oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu ( załącznik Nr 5 do SIWZ), g)Oświadczenie o spełnieniu warunków przez dostawcę ( załącznik Nr 6 do SIWZ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gimnazjumlipski.neostrada.pl/przet.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach