Przetargi.pl
Zakup mediów na potrzeby regionalnej kampanii promocyjnej Święta Szlaku Zabytków Techniki - Industriada 2011

Województwo Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
  • Data zamieszczenia: 2011-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
    ul. Ligonia 46 46
    40-037 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
    REGON: 27628463800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mediów na potrzeby regionalnej kampanii promocyjnej Święta Szlaku Zabytków Techniki - Industriada 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup mediów na potrzeby regionalnej kampanii promocyjnej Święta Szlaku Zabytków Techniki - Industriada 2011. 1. Zamawiający przekaże Wykonawcy projekty reklam na co najmniej 14 dni roboczych przed pierwszym dniem emisji czy drukiem (w przypadku dodruku dodatku i insertu do gazety codziennej). 2. W terminie do 14 dni po zakończeniu kampanii, Wykonawca przekaże w formie pisemnej i elektronicznej raport pokampanijny (zwany dalej raportem). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia uwag odnośnie przekazanego raportu w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania. 4. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostosować dokument do uwag Zamawiającego lub - w przypadku kiedy nie zgadza się z uwagami Zamawiającego - złożyć pisemne wyjaśnienie potwierdzające zasadność proponowanych rozwiązań. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wyjaśnienia, Zamawiający może je przyjąć lub odrzucić w terminie 7 dni. Regionalna kampania promocyjna Święta Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego - Industriada 2011. Zamówienie dotyczy zakupu powierzchni reklamowej w prasie, Internecie oraz czasu antenowego w radiu w okresie od 27 maja do 11 czerwca 2011 r. oraz przeprowadzenie badań konsumenckich w okresie od 4 maja do 30 czerwca 2011 r. Zamówienie obejmować będzie: A. Reklamy prasowe, zgodnie z opisem zawartym w siwz. B. Insert do gazety codziennej, zgodnie z opisem zawartym w siwz. C. Reklamy internetowe, zgodnie z opisem zawartym w siwz. D. Reklama w radiu, zgodnie z opisem zawartym w siwz. E. Badania konsumenckie, zgodnie z opisem zawartym w siwz. F. Raport pokampanijny, zgodnie z opisem zawartym w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w kwocie: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) przez cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Województwa Śląskiego w: GETIN BANK S.A. II Oddział w Katowicach, ul. Powstańców 25a, 40-039 Katowice, nr 39 1560 1111 2107 0236 8492 0125, tytuł przelewu: Wadium w postępowaniu ZP/B/55/2011; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2. W przypadku wyboru innej niż pieniądz formy wniesienia wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał poręczenia lub gwarancji w osobnej kopercie opisanej: Wadium do przetargu ZP/B/55/2011 na zakup mediów na potrzeby regionalnej kampanii promocyjnej Święta Szlaku Zabytków Techniki - Industriada 2011 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Ligonia 46, pok. 164. 3. Wadium należy wnieść skutecznie przed upływem terminu składania ofert. 4. Pozostałe kwestie związane z wadium będą rozwiązywane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach