Przetargi.pl
Zakup i montaż kolektorów słonecznych w ramach projektu pn. Więcej Słońca - wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez instalację kolektorów słonecznych w Gminie Sułów.

Gmina Sułów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-448 Sułów, Sułów 63
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6826202 , fax. 84 6826227
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sułów
    Sułów 63 63
    22-448 Sułów, woj. lubelskie
    tel. 84 6826202, fax. 84 6826227
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż kolektorów słonecznych w ramach projektu pn. Więcej Słońca - wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez instalację kolektorów słonecznych w Gminie Sułów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz zakup i montaż instalacji solarnych do wspomagania produkcji ciepłej wody użytkowej oraz budowa słupów oświetleniowych tzw. hybryd na terenie Gminy Sułów realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy) niezbędnej do zainstalowania kompletnego zestawu solarnego na potrzeby przygotowania C.W.U dla użytkowników prywatnych -3 kpl w wersji papierowej + 1 elektroniczna. 2. Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy) niezbędnej do zainstalowania kompletnego zestawu solarnego na potrzeby przygotowania C.W.U dla budynków użyteczności publicznej, 5 kpl w wersji papierowej + 1 elektroniczna. 3. Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy) niezbędnej do zainstalowania słupów oświetleniowych hybrydowych na skrzyżowaniach ulic szt. 10. - 5 kpl w wersji papierowej + 1 elektroniczna Wykonawca opracuje dokumentację projektową: - Dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji. Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. - Przedmiar robót umożliwiający etapowe rozliczanie inwestycji, -Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy. - Instrukcje eksploatacji, obsługi urządzeń. 4. Wykonanie niezbędnych ekspertyz Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przedstawione przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, otrzyma od Zamawiającego: - wykaz osób i budynków objętych realizacją przedmiotu umowy (zamówienia), Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie do weryfikacji przekazanych przez Zamawiającego danych oraz informowania Zamawiającego o zauważonych w nich występujących istotnych rozbieżnościach w odniesieniu do stanu faktycznego. 5. Wykonanie inwentaryzacji i wizji lokalnej Przed złożeniem oferty Wykonawca może odbyć wizytacje terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlano - montażowych jak również przygotowania projektu. 6. Wykonanie projektu konstrukcji pod kolektory słoneczne 7. Wykonanie projektów elektrycznych oraz AKPiA 8. Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, itp. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje niezbędne do zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia instalacji. Wykonawca dokona zgłoszenia robót do Starostwa Powiatowego w Zamościu. 9. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót 10. Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych polegających na montażu kompletnych systemów solarnych. 11. Podłączenie do istniejącej instalacji C.W.U. i Z.W. 12. Podłączenie drugiego uzupełniającego źródła ciepła w postaci grzałki elektrycznej 13. Opracowanie wytycznych dla użytkowników do podłączenia dodatkowego źródła ciepła z instalacji C.O. do górnej wężownicy zasobnika solarnego w oparciu o wykonaną dokumentację. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia: 1) Realizacja przedmiotu zamówienia polega na dostarczeniu i zamontowaniu kolektorów słonecznych oraz podgrzewaczy wody wraz z armaturą kontrolno-pomiarową, automatyką i sterowaniem we wszystkich 15 miejscowościach Gminy Sułów oraz budowie słupów oświetleniowych. 2) Wszystkie urządzenia i materiały, które zostaną zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia będą posiadać ważne Certyfikaty lub Deklaracje Zgodności z obowiązującymi normami. 3) Elementy zestawów solarnych usytuowane będą na i w budynkach stanowiących własność osób fizycznych, do których gmina posiada prawo do dysponowania na podstawie zgody pisemnej właściciela wyrażonej w zawartej z gminą umowie cywilnoprawnej. 4) Przystąpienie do realizacji robót wymaga zgłoszenia przystąpienia do robót właściwemu organowi tj. Starostwu Powiatowemu w Zamościu. Przygotowanie zgłoszeń wraz z załącznikami wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. 5) Liczba obiektów prywatnych objęta przedmiotem zamówienia w poszczególnych 15 miejscowościach gminy Sułów wynosi 360 obiektów. 6) Liczba zestawów solarnych objęta zamówieniem instalowana na obiektach użyteczności publicznej wynosi 3. 7) Liczba słupów oświetleniowych objęta przedmiotem zamówienia wynosi 10 szt. 8) Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie strony internetowej dla Zamawiającego, która oprócz funkcji promocyjnych będzie pełniła w projekcie funkcje informacyjne polegające na: a) Zamieszczaniu informacji na temat zasad działania i codziennej obsługi instalacji, b) Zamieszczaniu informacji o możliwych stanach awaryjnych, c) Informowanie o sposobie postępowania i zgłaszania stanów awaryjnych, d) Zamieszczaniu informacji o korzyściach ekonomiczno-ekologicznych zrealizowanego projektu, e) serwisu dla użytkowników, przez który będą mogli zgłaszać uwagi i skargi, a także zadawać pytania dotyczące projektu oraz instalacji solarnych. 9) Projekt a następnie montaż zestawów solarnych na dachach budynków powinien uwzględniać uwarunkowania konstrukcyjne dachów - w przypadku braku możliwości montażu na dachu (niewłaściwe usytuowanie dachu, konstrukcja dachu) należy kolektory zamontować na ścianie budynku. 10) Przedmiot zamówienia wykonawca wykona z materiałów i urządzeń własnych wykonawcy lub zakupionych przez wykonawcę. Wszystkie urządzenia, armatura i osprzęt muszą być nowe- muszą mieć datę produkcji z roku ich zabudowy lub roku poprzedzającego zabudowę. 11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 11 do SIWZ) i SIWZ z tym, że na etapie prac projektowych wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania wielkości założonych w programie funkcjonalno-użytkowym ilości kolektorów w poszczególnych instalacjach. W przypadku, gdy wg. obliczeń wykonawcy złożona ilość nie jest wystarczająca do wymaganego stopnia pokrycia zapotrzebowania na ciepłą wodę użytkową, wykonawca zobowiązany jest do zwiększenia ilości kolektorów do ilości zapewniającej wymagany stopień pokrycia zapotrzebowania w ramach ceny za przedmiot umowy określonej w ofercie. 3. Elementy składowe instalacji solarnej: -próżniowe kolektory słoneczne z systemem heat pipe, -zasobnik ciepłej wody użytkowej z dwiema wężownicami i grzałką elektryczną, -rurowy wymiennik ciepła, -elektroniczny sterownik instalacji, -pompa obiegowa, -termostatyczny zawór ograniczający temperaturę c.w.u. -medium grzewcze, -odpowietrznik, -naczynie wzbiorcze solarne, -manometr, -zawór bezpieczeństwa, -zawór zwrotny, -komplet orurowania wraz z armaturą przyłączeniową i izolacją cieplną, -uchwyty/konstrukcje do zamocowania kolektorów słonecznych, Konstrukcja zestawów musi umożliwiać ich ewentualną rozbudowę, a więc zwiększenie mocy, np. w przypadku rozbudowy budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wartość wadium dla całego przedmiotu zamówienia została ustalona na kwotę 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 lipca 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96 poz. 620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Szczebrzeszynie o/Sułów Nr 75 9632 0006 2003 2900 0345 0003.Tytuł wpłaty: Wadium w przetargu na projekt pn. Więcej Słońca - wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez instalację kolektorów słonecznych w Gminie Sułów. 5. Za datę i godzinę wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę wpływu wadium na wskazany w pkt 4 rachunek bankowy. Uznanie konta Zamawiającego winno nastąpić najpóźniej do dnia 13 kwietnia 2015 r. do godz.10.00. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 3 ppkt 2, 3, 4 i 5 musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczyć złożoną ofertę przez cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia Zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium, w przypadkach, o których mowa w pkt 13 i 14. Dokument ten w oryginale może być dołączony do oferty lub może być złożony w oddzielnej kopercie, zawierającej dane Wykonawcy i napis Wadium w przetargu na projekt pn. Więcej Słońca - wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez instalację kolektorów słonecznych w Gminie Sułów w siedzibie Zamawiającego - sekretariat przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia do dnia 13 kwietnia 2015 r. do godz.10.00. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13 i 14. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium, w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bakowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na kolektory solarne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach