Ochotnicze Hufce Pracy Podkarpacka Wojewódzka Komenda w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-074 Rzeszów, al. Piłsudskiego 31
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 852 39 10 , fax. 17 852 39 10
- Data zamieszczenia: 2013-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Podkarpacka Wojewódzka Komenda w Rzeszowie
al. Piłsudskiego 31 31
35-074 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 852 39 10, fax. 17 852 39 10
REGON: 00103697400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i Dostawa wyprawek edukacyjnych oraz przyborów szkolnych dla uczestników projektu Nowe perspektywy 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów na wyprawkę dla uczestników(uczniów) zajęć projektu Nowe perspektywy 2 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3 realizowanego przez Podkarpacką Wojewódzką Komendę OHP. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyprawki edukacyjnej - podręczników i książek oraz artykułów biurowych- przyborów szkolnych dla uczestników projektu Nowe perspektywy 2 w celu realizacji zajęć wyrównawczych dla 10 uczestników w CEiPM w Przemyślu, oraz 20 uczestników CEiPM w Krośnie. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę (w tym transport i rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu) w terminie do 18.11.2013 roku, do wskazanych poniżej placówek Zamawiającego.: Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Przemyślu ul. Okrzei 2 37-700 Przemyśl oraz do Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Krośnie ul. Lewakowskiego 7 38 - 400 Krosno Zaleca się, aby dostawa wyprawki edukacyjnej była jednorazowa. Dopuszcza się możliwość dostaw częściowych, z zachowaniem terminu realizacji zamówienia. Szczegółowy wykaz książek i podręczników szkolnych oraz przyborów szkolnych znajduje się w załącznikach 1.1 - 1.4 do SIWZ. Książki oraz artykuły biurowe muszą zostać dostarczone na koszt Wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w sposób zapewniający całość i nienaruszalność zamówienia. Termin dostawy książek i podręczników oraz materiałów biurowych upływa 18.11.2013 r. Książki i podręczniki muszą odpowiadać standardom publikacji wchodzących w skład popularnych serii wydawniczych. Wszystkie książki i podręczniki oraz przybory szkolne muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali co najmniej 1 dostawę odpowiadającą wartością przedmiotowi zamówienia, polegającą na dostawie podręczników i/lub artykułów biurowych. Materiały biurowe muszą być opakowane w oryginalne opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta). Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca dostarczy towar własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność, Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie (formularzu cenowym), zgodnie z faktycznie zrealizowaną dostawą, nie później niż do 31 grudnia 2013 r. Wykonawca wskaże osoby, z którymi należy kontaktować się w sprawie dostawy zamówienia niezwłocznie po wyborze oferty. Dostarczony towar będzie skontrolowany przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze braków lub niewłaściwego asortymentu towar nie zostanie odebrany. Odbiór towaru nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 3. Jeżeli dostarczony towar będzie uszkodzony, Zamawiający ma prawo go zwrócić do Wykonawcy. Wykonawca prześle w zamian nowe towary. Reklamacja może być zgłaszana przez Zamawiającego drogą mailową lub faksem na adres wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy nie później niż 2 dni po dniu dostawy. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktu równoważnego, odpowiadającego parametrom techniczno-użytkowym na poziomie nie niższym niż te, które zostały wskazane w SIWZ. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne jak wskazany w dokumentacji przetargowej a jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu . Zastosowane materiały winny odpowiadać deklaracjom zgodności z polskimi normami, atestami. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.ohp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych, tonerów do drukarek i innych dla SPZOZ Sanok.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla 34 WOG (zamówienie z podziałem na 4 części).
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa niszczarek oraz artykułów biurowych i piśmiennych dla 34 WOG (zamówienie z podziałem na 2 części).
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa materiałów administracyjno biurowych oraz sprzętu biurowego do 33 WOG Nowa Dęba. Sprawa Zp_10/2016
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów biurowych, etykiet i taśm barwiących na potrzeby Wydziału Gospodarki Odpadami
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa sukcesywna materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla PRz.
Dodano: 2016-03-31 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-03-01