Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

Powiat Średzki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3175646(7) , fax. 0-71 3175649
  • Data zamieszczenia: 2010-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Średzki
    ul. Wrocławska 2 2
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3175646(7), fax. 0-71 3175649
    REGON: 93193476200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sredzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. 2.  Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1a do SIWZ- zawiera cztery zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem i jedno urządzenie wielofunkcyjne. 3. Zamawiający wymaga, by sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem nowym, nie używanym wyprodukowanym nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.  Dostarczony sprzęt musi posiadać świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji świadczonej przez producenta sprzętu. 4.  Zamawiający wymaga również, by sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, co oznacza, że będzie on sprzętem nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 5.  Do każdego rodzaju dostarczanego sprzętu Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne wydane przez producentów urządzeń oraz zbiorcze zestawienie gwarancyjne zawierające numery seryjne dostarczonych urządzeń. 6.  Wykonawca dostarczy procedurę realizacji zgłoszeń serwisowych gwarantującą dotrzymanie wymaganych warunków gwarancji i obsługi serwisowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.sredzki.slaski.sisco.info (zakładka przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach