Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy

Starostwo Powiatowe w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. J. Słowackiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3140103
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Oleśnicy
    ul. J. Słowackiego 10 10
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3140103
    REGON: 93195033000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olesnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia : CZĘŚĆ I 1 szt. Notebook, 2 szt. zestawy komputerowe, 1 szt. oprogramowanie Fine Reader Corporate Edition 9 Notebook zgodny ze specyfikacją: Nazwa Opis Notebook - procesor: dwurdzeniowy, 2MB Cache, 2,1 GHz lub równoważny - HDD 250 GB 5400 obr./min. SATA - RAM 2GB DDR2 - mobilna karta graficzna (512MB) - karta sieciowa 10/100/1000 - karta WiFi b/g/n - czytnik kart pamięci - matryca 17,3cali 1600x900 - napęd DVD+/-RW z obsługą nośników dwuwarstwowych - karta dźwiękowa High Definition - 4 x USB - kamera 2 MPix System operacyjny MS Windows Professional OEM Zestawy komputerowe 2 sztuki zgodnie ze specyfikacją: Nazwa Parametry Płyta główna - pamięć: 4 gniazda DDR2 - dwukanałowa obsługa pamięci - FSB: 1333/1066/800 - sloty: 1x PCI-Ex16, 3x PCI-Ex1, 3x PCI - USB: 8x USB2.0 - kontroler IDE: ATA 100/66 - kontroler SATA: 4x SATAII - karta sieciowa 10/100/1000 - karta dźwiękowa 8 kanałowa - obsługa procesorów dwurdzeniowych,czterordzeniowych Procesor - pamięć cache L2: 3 MB - dwurdzeniowy - wersja BOX - FSB: 1066 MHz - 2,80 GHz lub równoważny - technologia wykonania: 45 nm Karta grafiki - pamięć: 512 MB DDR II - PCI-Express x16 -chłodzenie pasywne HDD - pojemność: 320 GB - SATA II - cache: min. 16MB - prędkość obrotowa: nie mniej niż 7200 obr./min. Pamięć - DDR2 PC800 - 2 x 1 GB Obudowa Midi Tower 400W Napęd optyczny - prędkość zapisu:CD-R 48x, CD-RW 32x, DVD-R 20x, DVD+R 20x, DVD-RW 6x, DVD+RW 8x, DVD+R DL 10x, DVD-R DL 10x, DVD-RAM 12x - prędkość odczytu: CD-ROM 48x, DVD-ROM 16x - bufor: 2MB - wersja BOX FDD 1.44 MB Klawiatura PS/2 Mysz optyczna System operacyjny MS Windows XP Professional OEM Oprogramowanie MS Office SB 2007 OEM Monitor -17cali LCD CZĘŚĆ II 1 szt. Serwer pamięci masowej , Zgodny ze specyfikacją Nazwa Parametry Serwer pamięci masowej - pojemność 4TB - obsługa RAID 0,1 - backup plików z komputerów w sieci LAN - współpraca z Microsoft Active Directory - złącza: LAN 10/100/1000, 2x USB 2.0 Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez zmawiającego. Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisany zostanie Protokół Odbioru Jakościowego bez zastrzeżeń. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Wymagania organizacyjne 7.1Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez zmawiającego. 7.2 Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisany zostanie Protokół Odbioru Jakościowego bez zastrzeżeń. 8. Wymagania dot. Gwarancji-szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do reklamacji i gwarancji zawarto w § 7 i wzoru umowy, która to stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę (wymienione w pkt III.2.2.) w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (wzór dokumentu załącznik nr 2 do siwz A.2) Wzór umowy załącznik nr3 do siwz B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Wzór dokumentu załącznik nr 1 C. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów C.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę ,osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. C.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.olesnica.ig.pl/webcm/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach