Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych, urządzeń wielofunkcyjnych -drukarek oraz wyposażenia szkół podstawowych na terenie gminy Pokrzywnica

Gmina Pokrzywnica ogłasza przetarg

  • Adres: 06-121 Pokrzywnica, Al. Jana Pawła II 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6918721 , fax. 023 6918555
  • Data zamieszczenia: 2011-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pokrzywnica
    Al. Jana Pawła II 1 1
    06-121 Pokrzywnica, woj. mazowieckie
    tel. 023 6918721, fax. 023 6918555
    REGON: 13037836700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych, urządzeń wielofunkcyjnych -drukarek oraz wyposażenia szkół podstawowych na terenie gminy Pokrzywnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy i materiałów dydaktycznych, urządzeń wielofunkcyjnych - drukarek oraz wyposażenia szkół podstawowych na terenie gminy Pokrzywnica w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Pokrzywnica w ramach projektu Lepszy start w przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.Przedmiot zamówienia opisany na załącznikach nr 4 i 7 należy dostarczyć na koszt Wykonawcy oferty wraz z rozładunkiem do Urzędu Gminy w Pokrzywnicy, który nastepnie zostanie przekazany przez Zamawiającego nastepującym placówkom oświatowym: - Szkoła Podstawowa w Gzowie - Szkoła Podstawowa w Nowym Niestepowie - Szkoła Podstawowa w Pobyłkowie Dużym - Szkoła Podstawowa w Pokrzywnicy. 3.Przedmiot zamówienia opisany na załączniku nr 5 należy dostarczyć na koszt Wykonawcy oferty wraz z rozładunkiem do następujących placówek oświatowych : - Szkoła Podstawowa w Gzowie - Szkoła Podstawowa w Nowym Niestepowie - Szkoła Podstawowa w Pobyłkowie Dużym 4.Przedmiot zamówienia opisany na załączniku nr 6 zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy oferty wraz z rozładunkiem do Szkoły Podstawowej w Pokrzywnicy. 5.Materiały dydaktyczne muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. Z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dzieląc zamówienie na części. 7.Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą część zamówienia musi obejmować całość zamówienia z danej części. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części, których szczegółowy opis znajduje się w Załącznikach od Nr 4 do Nr 7 do SIWZ, tj.: 1.I część - Zakup i dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do realizowanego projektu w szkołach Podstawowych w gminie Pokrzywnica 2.II część - Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - drukarki do realizowanego projektu w szkołach Podstawowych w gminie Pokrzywnica 3. Część III - zakup i dostawa mebli szkolnych do realizowanego projektu dla szkoły Podstawowej w Pokrzywnicy 4. Część IV - zakup i dostawa zestawu materiałów piśmienniczych do realizowanego projektu w szkołach podstawowych w gminie Pokrzywnica 7.Realizacja przedmiotu zamówienia dotycząca części I, III i IV nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień: 1)wszystkie pomoce dydaktyczne i materiały piśmiennicze muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych 2)produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach 3)Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 4)wszystkie nazwy własne i marki handlowe produktów zawarte w SIWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, które swoją jakością są podobne i zawartością są podobne lub lepsze od wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować produkty o lepszych parametrach, właściwościach i cechach. Obowiązek udowodnienia, że oferowane urządzenia odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywać będzie na Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 8.Realizacja przedmiotu zamówienia dotycząca części II nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień: 1)dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie, nieeksploatowane przez innego użytkownika, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2010 r. wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poświadczający datę produkcji sprzętu, wolne od wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, 2)Warunki serwisu i gwarancji, zgodnie z zapisami wynikającymi z Załącznika Nr 5 do SIWZ 3)Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi posiadać wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności lub atesty dopuszczające go do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 ze zm.) oraz jej przepisami wykonawczymi, 4)Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie w razie potrzeby udzielenia krótkiej instrukcji obsługi osobom wskazanym przez dyrektora danej placówki oświatowej, 5)Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej zobowiązany jest dostarczyć niezbędne certyfikaty, licencje, karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim. Wymienione wyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze przedmiotu zamówienia, 6)Opisane przez Zamawiającego parametry techniczne urządzeń zostały określone jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych parametrach, właściwościach i cechach. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot lub równoważne. Obowiązek udowodnienia, że oferowane urządzenia odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie składania oferty stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez komisję przetargową, która sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników, 7)Oferowane urządzenia należy przedstawić w formie graficznej (np. fotografie, rysunki, itp.), wyciągu z folderu lub w formie kart katalogowych lub dokumentacji technicznych. Dokumenty te muszą zawierać parametry techniczne, z których jednoznacznie będzie wynikało, że urządzenia posiadają parametry nie gorsze niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. Przez kartę katalogową urządzenia rozumie się wydruk ze strony producenta lub autoryzowanego dystrybutora (wraz z odnośnikiem) lub oryginalną kartę papierową producenta. W przypadku braku parametru w wydruku ze strony www lub w karcie, Wykonawca musi dostarczyć kartę katalogową od producenta uwzględniającą wszystkie parametry użytkowe oferowanego urządzenia. Uzupełnieniem karty katalogowej danego urządzenia może być również oryginalna aktualna instrukcja techniczna oferowanego produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pokrzywnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach