Urząd Miasta Sulejówek ogłasza przetarg
- Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7606230 , fax. 22 7606213
- Data zamieszczenia: 2011-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Sulejówek
ul. Dworcowa 55 55
05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
tel. 22 7606230, fax. 22 7606213 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Miasta Sulejówek. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Miasta Sulejówek, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następujących rodzajów pomocy dydaktycznych i wyposażenia: oprogramowanie komputerowe, książki, zestawy edukacyjne, komputery, sprzęt sportowy, sprzęt muzyczny, zabawki, sprzęt i artykuły biurowe, meble, urządzenia multimedialne, drukarki, gry edukacyjne, zestawy ćwiczeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391620005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie bazy dydaktycznej klas I - III Szkół Podstawowych w Gminie Przytyk w ramach projektu pn.: Jesteśmy za indywidualizacją
Dodano: 2013-11-27 - Dostawa pomocy naukowych dla Gimnazjum Publicznego w Radzanowie
Dodano: 2013-11-06 - Dostawa pomocy naukowych dla Gimnazjum Publicznego w Radzanowie
Dodano: 2013-10-22 - Dostawa pomocy naukowych dla Gimnazjum Publicznego w Zespole Szkół w Radzanowie
Dodano: 2013-10-03 - Doposażenie bazy dydaktycznej klas I-III Szkół Podstawowych w Gminie Przytyk w ramach projektu pn.: Jesteśmy za indywidualizacją
Dodano: 2013-10-02 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z terenu gminy Goszczyn
Dodano: 2013-09-05 - Zakup pomocy naukowych i wyposażenia dla Gimnazjum Publicznego w Zespole Szkół w Radzanowie
Dodano: 2013-09-05 - Dostawa podręczników i pomocy naukowych do realizacji zajęć w ramach projektów: Część I Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I-III w Szkołach Podstawowych nr 2 i nr 3 w Płońsku, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zadanie II
Dodano: 2012-11-30 - Dostawa Pomocy dydaktycznych dla klas I-III Szkół Podstawowych gminy Otwock w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX.
Dodano: 2012-05-18 - Zakup pomocy edukacyjnych w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-345/11 pt.: Dodatkowe zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 7 im. Orła Białego
Dodano: 2012-04-27