Gmina Przytyk ogłasza przetarg
- Adres: 26-650 Przytyk, ul. Zachęta 57
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6180095 w. 35 , fax. 048 6180087
- Data zamieszczenia: 2013-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytyk
ul. Zachęta 57 57
26-650 Przytyk, woj. mazowieckie
tel. 048 6180095 w. 35, fax. 048 6180087
REGON: 00054536600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przytyk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie bazy dydaktycznej klas I - III Szkół Podstawowych w Gminie Przytyk w ramach projektu pn.: Jesteśmy za indywidualizacją - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu dla klas I III Szkół Podstawowych w Gminie Przytyk w ramach projektu pn: Jesteśmy za indywidualizacją. 2 Zakres zamówienia obejmuje dostawę następujących rodzajów pomocy dydaktycznych i wyposażenia: książki, zestawy edukacyjne, urządzenia multimedialne, gry edukacyjne, zestawy ćwiczeń. 3 Sprzęt oraz wyposażenie zakupione na potrzeby projektu musi być wyraźnie oznakowany np.za pomocą naklejki w widocznym miejscu; w przypadku przedmiotów, na których nie ma możliwości zamieszczenia czytelnych logotypów i informacji o współfinansowaniu możliwe jest ich zamieszczenie na opakowaniu/etui sprzętu, przy czym musi być to opakowanie/etui użytkowane łącznie ze sprzętem. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 4 Naklejka informująca o współfinansowaniu powinna być wyraźna i czytelna. Na naklejce ma znajdować się komunikat informujący, że sprzęt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej z dwoma podpisami: Unia Europejska i Europejski Fundusz Społeczny. W przypadku naklejek na sprzęt i wyposażenie nie można dodawać innych logotypów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391620005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 700,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące siedemset) 8.2. Wadium należy wnieść na okres związania z ofertą. tj. od 06 grudnia 2013r. do 06 stycznia 2014r w terminie do dnia 06 grudnia 2013r. do godz. 1000 . Wadium może być wniesione: - w pieniądzu w formie przelewu na konto Gminy Przytyk, 26-650 Przytyk ul. Zachęta 57 Nr 43911500020070070000550002 BSRz w Radomiu 0/Przytyk - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał dokumentu) należy dołączyć do oferty. W przypadku składania wadium w formie przelewu pieniędzy na konto Gminy Przytyk, Wykonawca złoży w ofercie oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca, który nie dokona zabezpieczenia oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z przedmiotowego postępowania. Kasa Urzędu Gminy nie przyjmuje wpłat gotówkowych. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy, winna spełniać co najmniej następujące wymogi: a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj.: jego nazwę i adres, b) określać kwotę gwarantowaną w PLN, c)określać termin ważności gwarancji, d) podać przedmiot gwarancji, nazwę zamówienia wynikającą ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł ( np. wadium, należyte zabezpieczenie umowy), e) być gwarancją samoistną, nieodwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie, f) przewidywać wszystkie przypadki utraty wadium - zgodnie z art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp 8.3. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.4. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane przez Zamawiającego na rachunku bankowym. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu następuje wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.5. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przytyk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy naukowych dla Gimnazjum Publicznego w Radzanowie
Dodano: 2013-11-06 - Dostawa pomocy naukowych dla Gimnazjum Publicznego w Radzanowie
Dodano: 2013-10-22 - Dostawa pomocy naukowych dla Gimnazjum Publicznego w Zespole Szkół w Radzanowie
Dodano: 2013-10-03 - Doposażenie bazy dydaktycznej klas I-III Szkół Podstawowych w Gminie Przytyk w ramach projektu pn.: Jesteśmy za indywidualizacją
Dodano: 2013-10-02 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z terenu gminy Goszczyn
Dodano: 2013-09-05 - Zakup pomocy naukowych i wyposażenia dla Gimnazjum Publicznego w Zespole Szkół w Radzanowie
Dodano: 2013-09-05 - Dostawa podręczników i pomocy naukowych do realizacji zajęć w ramach projektów: Część I Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I-III w Szkołach Podstawowych nr 2 i nr 3 w Płońsku, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zadanie II
Dodano: 2012-11-30 - Dostawa Pomocy dydaktycznych dla klas I-III Szkół Podstawowych gminy Otwock w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX.
Dodano: 2012-05-18 - Zakup pomocy edukacyjnych w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-345/11 pt.: Dodatkowe zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 7 im. Orła Białego
Dodano: 2012-04-27 - Zakup pomocy edukacyjnych w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-345/11 pt.: Dodatkowe zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 7 im. Orła Białego
Dodano: 2012-04-13