Przetargi.pl
Zakup i dostawa dla Domu Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie granulatu drzewnego pellet w ilości 340 ton na okres 24 miesięcy - dostawy sukcesywne od miesiąca listopada 2019 roku

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-103 Stegna, Morska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552478384
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Morska 11
    82-103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 552478384
    REGON: 17006303000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpsmors.pl/pl/mors/przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa dla Domu Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie granulatu drzewnego pellet w ilości 340 ton na okres 24 miesięcy - dostawy sukcesywne od miesiąca listopada 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa paliwa drzewnego pellet (Pelet, Pellets) spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus wraz z transportem przy użyciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu pelletu i rozładunkiem pelletu do magazynu (silosów) za pomocą złącza pneumatycznego, dla potrzeb grzewczych Domu Pomocy Społecznej „MORS” w Stegnie, w ilości szacunkowej 340 ton, w okresie od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 01 listopada 2019 roku do 31 października 2021 roku (zapotrzebowania na 24 miesiące). Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości. Dodatkowo Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zwiększenia ilości zakupionego paliwa do 20 % wskazanej powyżej podstawowej łącznej ilości (tj. o dodatkowe 68 ton), uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. W przypadku zwiększenia ilości, o których mowa powyżej, cena zakupu nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie przez Wykonawcę i określona w umowie. Zamawiający przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji w następujących przypadkach: - po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego (tj. 340 ton) w okresie obowiązywania umowy podstawowej (tj. do dnia 31 października 2021 roku) lub - w przypadku niewykorzystania ilości zamówienia podstawowego (tj. 340 ton) w okresie obowiązywania umowy podstawowej (tj. do dnia 31 października 2021 roku). W takiej sytuacji umowa obowiązywać będzie do momentu wyczerpania zakresu przedmiotu zamówienia z zastosowaniem prawa opcji (340 ton + 68 ton) przez Zamawiającego, ale nie dłużej niż do dnia 31 stycznia 2022 roku (w zależności, która z powyższych przesłanek ziści się w pierwszej kolejności). Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i załącznikach do niego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1). 2) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. 3) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13) i 14) oraz 16) – 20) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności – jeśli dotyczy. 4) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (pełnomocnictwo w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – Zamawiający może wezwać do przedłożenia oryginału pełnomocnictwa Wykonawcę w sytuacji gdy ten złoży pełnomocnictwo w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę – w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia oryginału pełnomocnictwa). 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP (wzór - załącznik nr 4). UWAGA: powyższe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania tj. dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.dpsmors.pl/pl/mors/przetargi/ pod nr DGO 2-230/72/2019) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach