Przetargi.pl
Zakup i dostawa 10 notebooków

Związek Gmin Zagłębia Miedziowego w Polkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, ul. Rynek 6/29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8479780 , fax. 076 8479781
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego w Polkowicach
    ul. Rynek 6/29 6/29
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8479780, fax. 076 8479781
    REGON: 39030957700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgzm.ug.polkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 10 notebooków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą 10 notebooków a) parametry i warunki techniczne notebooków: Akumulator (czas pracy): 6,5 h lub więcej Bezprzewodowa karta sieciowa: 802.11a/b/g Bluetooth: Tak Częstotliwość procesora: 1,66 GHz lub
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium przetargowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Wymagane dokumenty od wykonawców, które należy załączyć do oferty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 30.000 zł. Wykaz należy przygotować zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 4) wypełniony druk formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgzm.ug.polkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach