Przetargi.pl
Zorganizowanie koloni letnich nad morzem dla ok. 110 dzieci z rodzin korzystających z pomocy społecznej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. gen. Wł. Sikorskiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7276500 , fax. 076 7276501
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 4 4
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7276500, fax. 076 7276501
    REGON: 00404359000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie koloni letnich nad morzem dla ok. 110 dzieci z rodzin korzystających z pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie koloni letnich nad morzem dla ok. 110 dzieci z rodzin korzystających z pomocy społecznej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 2.1. Zorganizowanie koloni letnich w miejscowości położonej nad Morze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia przez oferenta spełnienia ww. warunków należy przedstawić następujące dokumenty: 1) Odpis z właściwego rejestru sądowego albo inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta) oraz, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia w zakresie usług turystyczno - rekreacyjnych, wystawiony nie wcześniej niż w terminie 6 m-cy poprzedzającym termin składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta organu podatkowego o nie zaleganiu z płatnościami należnych podatków i opłat lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert, 3) Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenie społeczne lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 4) Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (oryginał lub kopia polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta). 5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art.24.1 Ustawy (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 6 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 6) Wykaz pracowników (osób) z uprawnieniami. Do wykazu należy załączyć kserokopie uprawnień i kwalifikacji (dyplomy, szkolenia, kursy, uprawnienia) - wypełnić Załącznik Nr 4. 7) Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 i 24 Ustawy (wypełnić Załącznik Nr 1). 8) Wykaz zorganizowanego wypoczynku dla dzieci i młodzieży o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonywanego w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (wypełnić Załącznik Nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia (np. referencje od poprzednich zamawiających). 9) Potwierdzona Karta Kwalifikacyjna obiektu przez właściwe miejscowo Kuratorium na rok 2009. 10) Oświadczenie o zapewnieniu zaplecza socjalno-bytowego, sanitarnego, gastronomicznego i zakwaterowania w budynkach murowanych z pokojami maksymalnie 4- osobowymi z węzłem sanitarnym przy pokoju oraz przedstawiający aktualne foldery lub zdjęcia proponowanych obiektów. 11) Oświadczenie o zapewnieniu minimum 4 posiłków dziennie (tj. śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) wraz z napojami, odpowiadających przyjętym w tym zakresie normom żywienia. 12) Przedstawienie programu sportowo-rekreacyjnego i kulturalnego oraz zapewnienie posiadania odpowiedniego zaplecza w tym zakresie. 13) Oświadczenie o zapewnieniu dowozu i powrotu dzieci korzystających z koloni bezpiecznym i sprawnym technicznie autokarem z jednoczesną gwarancją odpowiedniej opieki. 14) Oświadczenie o zapewnieniu uczestnikom koloni ubezpieczenia NW. 15) Wyliczenie kalkulacyjne kosztu 1 miejsca wraz z kosztem przejazdu, z rozbiciem na elementy składowe ceny: - wyżywienie uczestnika - koszt utrzymania kadry - transport - zakwaterowanie - usługi materialne i niematerialne. 16) Wypełniony i podpisany projekt umowy (wypełnić Załącznik nr 5)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zaplecze socjalno-bytowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.glogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach