Przetargi.pl
Usługa hotelarsko-gastronomiczna na konferencję- Szkoleniowe Forum Aktywności Studenckiej (sFAS) - dla Działu Studenckiego -Samorządu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej - AC/BZP/237/2015

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3202182,3203145 , fax. 71 3202143
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3202182,3203145, fax. 71 3202143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa hotelarsko-gastronomiczna na konferencję- Szkoleniowe Forum Aktywności Studenckiej (sFAS) - dla Działu Studenckiego -Samorządu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej - AC/BZP/237/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelowo-gastronomiczna na konferencję Szkoleniowe Forum Aktywności Studenckiej(sFAS), które jest organizowane przez Dział Studencki - Samorząd Studencki. -Konferencja odbędzie się w dniach 27-29 listopada 2015 roku. -Z uwagi na czas dojazdu do miejsca konferencji oraz atrakcyjność regionu Zamawiający -organizator konferencji wymaga aby konferencję zlokalizować w Górach Sowich, w odległości nie większej niż 100 km od Politechniki Wrocławskiej. -Konferencja musi odbyć się w jednym ośrodku. -Usługa hotelowo-gastronomiczna ma być wykonana dla 75 osób w ośrodku posiadającym saunę; -Zamawiający (organizator) w ramach usługi noclegowej wymaga zakwaterowania w pokojach 3 oraz 2-osobowych, wszystkie pokoje z łazienkami, wyposażone w pościel i ręczniki; -Zamawiający (organizator) wymaga zapewnienia dodatkowego pokoju z biurkiem na cele organizacji biura konferencji; W cenę usługi hotelarskiej mają być wliczone: 2 noclegi, 2 śniadania 2 obiady 2 kolacje w tym jedna bankietowa Serwis kawowy w sobotę w godzinach 09:00-17:00 oraz w niedzielę w godzinach 09:00 - 13:00 Dodatkowo usługa hotelarsko-gastronomiczna musi obejmować rezerwację i udostępnienie na cały okres pobytu (piątek przyjazd ok. 15:00, wyjazd w niedzielę po obiedzie ok. 14:00) trzech sal szkoleniowo-konferencyjnych, w tym : każda z sal musi spełniać warunek pomieszczenia 25 osób w układzie podkowy jedna z sal musi spełniać warunek pomieszczenia 75 osób w układzie teatralnym Sale muszą znajdować się w jednym miejscu (ośrodku) i posiadać następujące wyposażenie: mikrofony,nagłośnienie,flipcharty,rzutnik,ekrany,krzesła Zamawiający (Organizator konferencji) wymaga aby przez cały czas trwania konferencji,(47 godzin) na terenie ośrodka były dostępne 2 osoby (pracownicy ośrodka). Z uwagi na przyjazd uczestników autokarami oraz samochodami wymagane jest miejsce postojowe dla 2 autokarów oraz 8 samochodów osobowych, wliczone w cenę usługi hotelowej. 1.3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Lokalizacja hotelu (obiektu)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.pwr.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach