Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu zieleni wiejskiej przy ul. Kościelnej w Pszczółkach.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6839128
  • Data zamieszczenia: 2011-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 058 6839128
    REGON: 00054505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu zieleni wiejskiej przy ul. Kościelnej w Pszczółkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu zieleni wiejskiej przy ul. Kościelnej w Pszczółkach. Zakres prac został podzielony na następujące części: Część I Zagospodarowanie zieleni wiejskiej zgodnie z koncepcją zagospodarowania w zakresie: - wycinki i przycinki sanitarnej drzew, zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego pozwoleniami. Wykaz drzew przeznaczonych do wycinki stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji; - wykonanie rabat, pergoli, żywopłotów oraz nasadzeń uzupełniających, zgodnie z koncepcją zagospodarowania terenu, stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji; - wykonanie automatycznego systemu nawadniania rabat; - demontażu istniejących elementów ogrodzenia, ławek i elementów zabawowych (z wyjątkiem stołu do tenisa); - zakup i montaż 8 sztuk ławek bez oparcia; - wykonanie trawnika na pow. ok. 300 m2; - wykonanie łącznika o powierzchni ok.56 m2 o nawierzchni z płyty ażurowej typu Meba lub równoważnej wypełnionej humusem i obsianej trawą. Materiał roślinny po wycince należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (maksymalna odległość - 3 km). Zamawiający wymaga, aby teren pod rabaty został podniesiony w zakresie 0 + 40 cm. Podłoże pod rośliny okrywowe i rabaty musi być wyłożone agrowłókniną antychwastową. Rabaty z krzewami jednogatunkowymi należy wykończyć kamieniem frakcji 16-32 mm, a teren pod rośliny okrywowe - korą sosnową. Poszczególne elementy należy pooddzielać i wykończyć ekobordem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia udzielił 24 miesięcznej gwarancji na zamontowany system nawodnienia. Część II Zagospodarowanie placu zabaw w zakresie: - demontażu istniejących urządzeń zabawowych i elementów ogrodzenia; - wykonanie wokół placu zabaw o powierzchni ok. 400 m2, ogrodzenia ze stali cynkowanej ogniowo, o wysokości 120 cm, wraz z bramką wyposażoną w samozamykacz. Dla bezpieczeństwa elementy ogrodzenia muszą być wykończone na okrągło.; - wykonanie bezpiecznej nawierzchni syntetycznej, przepuszczalnej, z granulatu EPDM na powierzchni ok. 300 m2, z uwzględnieniem różnej kolorystyki stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń zabawowych; - wykonanie trawnika z trawy naturalnej na powierzchni ok. 100 m2; - zakup i montaż elementów zabawowych przeznaczonych dla dzieci w wieku 2-6 lat, w tym: wieży/domku ze zjeżdżalnią, czteroosobowego bujaka na sprężynie, zestawu manipulacyjnego dla dzieci w wieku ok. 3 lat, trzech bujaków sprężynowych oraz dwóch ławek bez oparcia. Zdemontowane elementy placu zabaw należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (maksymalna odległość - 1 km). Wszystkie nowo montowane urządzenia muszą posiadać niezbędne atesty i certyfikaty, a materiały nawierzchniowe powinny charakteryzować się dużą odpornością na ścieranie i odbarwienia. Elementy wyposażenia powinny być wykonane z materiałów typu: drewno klejone, sklejka wodoodporna, polietylen wysokiej gęstości (HDPE), laminaty wysokociśnieniowe (HPL), polipropylen (PP). Elementy stalowe winny być ocynkowane ogniowo, malowane /lakierowane/ proszkowo, a ślizg wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. Kolory i formy poszczególnych elementów winny być uzgodnione z Zamawiającym., Nawierzchnia syntetyczna oraz zamontowane elementy zabawowe muszą spełniać wymagania norm PN-EN 1176:2008 i PN-EN 1177:2008. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom, to jego zakres wskazuje w ofercie. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, koncepcją zagospodarowania terenu, przedmiarem robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości po 3.000,00 zł dla każdej części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach