Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE TERENU W RAMACH DOKOŃCZENIA BUDOWY SALI KONCERTOWEJ DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W TARNOBRZEGU

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. kard. Wyszyńskiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8223561 , fax. 015 8223561
  • Data zamieszczenia: 2014-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia
    ul. kard. Wyszyńskiego 1 1
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8223561, fax. 015 8223561
    REGON: 00070788600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psmtbg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE TERENU W RAMACH DOKOŃCZENIA BUDOWY SALI KONCERTOWEJ DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W TARNOBRZEGU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych demontażowo - montażowych związanych z realizacją zagospodarowania terenu wokół budynku sali koncertowej jako II etapu zadania budowy kompleksu budynków Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Tarnobrzegu. Roboty budowlano - instalacyjne dotyczą: - przebudowy zjazdu z drogi publicznej zgodnie z obowiązującą dokumentacją projektową, - przebudowy i dokończenia zewnętrznego systemu kanalizacji deszczowej z uzupełnieniem o czyszczenie istniejącej infrastruktury w tym zakresie, - budowy instalacji zewnętrznej oświetlenia terenu, - utwardzenia terenu wraz z jego niwelacją (miejsca parkingowe, dojścia i dojazdy), - dostawy i montażu elementów małej architektury, - wykonania nasadzeń drzew i krzewów, zgodnie z obowiązującą dokumentacją. W ramach I etapu zadania dokończono budowę budynku sali koncertowej wraz z zagospodarowaniem niewielkiego obszaru terenu wokół budynku. Dotychczas zrealizowany zakres oraz zakres stanowiący przedmiot zamówienia został wizualnie pokazany na (sporządzonym w 2014 roku) rysunku uzupełniającym do projektu zagospodarowania terenu. 2. Zakres prac obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne, - roboty instalacyjne sanitarne (układanie rur PVC, układanie studzienek ściekowych wraz z wpustami drogowymi (ulicznymi) - 7 szt., czyszczenie istniejących studzienek ściekowych - 20 szt.), - roboty instalacyjne elektryczne (okablowanie, montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami LED) - roboty drogowe (podbudowa, nawierzchnia z kostki brukowej granitowej), - zagospodarowanie terenów zielonych (plantowanie, humusowanie, nasadzenia), - dostawę i montaż urządzeń (wyposażenia) - ławki parkowe, kosze na śmieci, 3. Zakres prac szczegółowo określają: 1) Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - Projekt budowlano - wykonawczy opracowany w 2007 roku (branża drogowa, zagospodarowanie terenu), - Rysunek wykonawczy uzupełniający do projektu zagospodarowania terenu opracowany w 2014 roku, - Decyzja pozwolenia na budowę (2007 rok) wraz z decyzją zatwierdzającą projekt zamienny pozwolenia na budowę (2011 rok) 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4. Jako rysunek nadrzędny do celów wykonawczych zagospodarowania terenu należy stosować rysunek uzupełniający z 2014 roku. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Tarnobrzeg, ul. kard. Wyszyńskiego 1, 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 15.08.2014 roku. 8. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenia ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), jednak nie częściej niż raz na miesiąc kalendarzowy do wysokości środków jakie Zamawiający będzie posiadał w planie finansowym, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 10. Główny kod CPV: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane. Dodatkowy kod CPV: 45.21.23.00-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysach nakładczych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. Do szczególnych kosztów odbiorowych należy zaliczyć protokoły badań i sprawdzeń instalacji (pomiary) oraz geodezję inwentaryzacyjną powykonawczą. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 10.000,00 zł na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psmtbg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach