Przetargi.pl
Zagospodarowanie poscaleniowe w ramach operacji pn. Scalanie gruntów na obiekcie Rajsko - Szczurowa - Niedzieliska, gmina Szczurowa

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie poscaleniowe w ramach operacji pn. Scalanie gruntów na obiekcie Rajsko - Szczurowa - Niedzieliska, gmina Szczurowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie Zagospodarowania poscaleniowego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów na obiekcie Rajsko - Szczurowa - Niedzieliska, gmina Szczurowa w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Przedmiotem zamówienia, jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Projektu pod nazwą Scalanie gruntów na obiekcie Rajsko - Szczurowa - Niedzieliska, gmina Szczurowa realizowanego z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, Działanie 125 Schemat I Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie tj. opracowanie i sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowej i wykonawczej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) na obszarze 590,2377 ha w zakresie: 1)budowy nowych dróg - 8,2 km, 2)modernizacji poprzez przebudowę istniejących dróg - 5,4 km, 3)budowy przepustów - 35 sztuk , 4)budowy mostków - 21 szt, 5)poprawy parametrów technicznych rowów melioracyjnych - 21 km, 6)rekultywacji do wykonania na gruntach wymagających m.in., zaorania, odkrzaczania, wyrównywania terenu, wykoszenia, włókowania. Rekultywacji gruntów na obszarze likwidowanych dróg. Ponadto przeorania miedz nowych działek, likwidacji wałków z czyszczenia rowów oraz likwidacji rowów - 34 ha. 4. Oprócz czynności opisanych w ust. 3 w ramach realizacji niniejszej umowy Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt: 1) dokona zgłoszenia do właściwego organu administracyjnego robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia podlegających zgłoszeniu lub jeśli to będzie wymagane przepisami prawa uzyska od właściwego organu administracyjnego decyzję o pozwoleniu na budowę; 2) zapewni Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową oraz kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; 3) zapewni obsługę geodezyjną realizowanych robót budowlanych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25, poz. 133). 5. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca wykona z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.). 6. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszej umowy oraz zakres robót budowlanych niezbędnych do wykonania w ramach umowy określają: 1) Program Funkcjonalno - Użytkowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) decyzja zatwierdzająca projekt scalenia gruntów GK-II.KM.6017-310 z dnia 25.07.2014 r. oraz decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach OŚ.602.6.2011.BB z dnia 30 maja 2012 r. 7. Niezależnie od rękojmi przysługującej na przedmiot niniejszej umowy Wykonawca na cały przedmiot umowy udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznego okresu gwarancji jakości licząc od daty zakończenia odbioru końcowego całości przedmiotu niniejszej umowy bez zastrzeżeń. 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 9.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających,. 10.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11.Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12.Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu, b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) Gwarancjach bankowych, d) Gwarancjach ubezpieczeniowych, e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta: BGŻ S.A. O/Brzesko, 20 2030 0045 1110 0000 0240 0980 z dopiskiem Zagospodarowanie poscaleniowe w ramach operacji pn. Scalanie gruntów na obiekcie Rajsko - Szczurowa - Niedzieliska, gmina Szczurowa . 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust. 3 litera b-e zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego lub załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach