Gmina Solec - Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 28-131 Solec-Zdrój, ul. 1 Maja
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3776039 , fax. 41 3776022
- Data zamieszczenia: 2019-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec - Zdrój
ul. 1 Maja 10
28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3776039, fax. 41 3776022
REGON: 29101075400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie fragmentu zabytkowego parku w Zborowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie fragmentu zabytkowego parku w Zborowie”. 5.1.1 Zamówienie obejmuje m.in.: - rozbiórkę ogrodzenia i wiaty przystankowej, - budowę alejek z nawierzchni mineralnej, - budowę altany, - dostawę i montaż urządzeń małej architektury, - pielęgnację drzewostanu, - nasadzenia nowej roślinności wraz z bieżącą pielęgnacją nasadzonej zieleni przez okres 12 miesięcy określoną w dokumentacji projektowej. 5.1.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy (z wyłączeniem zieleni) tj. na roboty budowlane wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, a także urządzenia i elementy, czyli wykonane i dostarczone obiekty małej architektury wraz z przeglądami, regulacjami i konserwacją zgodnie z zaleceniami producenta/ów. Wykonawca określa czas trwania okresu gwarancji w formularzu ofertowym. Gwarancja może zostać udzielona odpowiednio na 36,48,60 miesięcy. Czas trwania okresu gwarancji oceniany będzie w kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami pkt 19 SIWZ. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza warunkami ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę oraz konserwację i przeglądy oraz regulacje wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów lub ich wymianę. 5.1.3 Wykonawca udziela Zamawiającemu na okres 12 miesięcy gwarancji na nasadzenia i zieleń wraz z pielęgnacją gwarancyjną w tym okresie. 5.1.4 Oferowane i dostarczone urządzenia i ich elementy muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczone znakiem CE, muszą posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, certyfikaty bezpieczeństwa. 5.1.5. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM III SIWZ w tym m.in.: a/ dokumentacja projektowa, b/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. c/ przedmiar ze wskazaniem minimalnych parametrów i funkcji dla poszczególnych urządzeń i materiałów. Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować, jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji. 5.1.6. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie I i II SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100 zł)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty określone w sekcji 14 Opis sposobu przygotowania ofert Tom I SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa szkoły i przedszkola w Łachowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby utworzenia żłobka
Dodano: 2024-03-28 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach, w ramach programu "Dostępna Przestrzeń Publiczna"
Dodano: 2024-03-27 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Koćmierzów
Dodano: 2024-03-26 - Modernizacja izby przyjęć w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-25 - „Przebudowa drogi w miejscowości Chwałki oraz remont drogi wmiejscowości Zdanów - Kleczanów”
Dodano: 2024-03-22 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w miejscowości Chełmce
Dodano: 2024-03-22 - Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Prawęcinie
Dodano: 2024-03-21 - "Budowa i modernizacja infrastruktury wodnej w miejscowości Kotuszów, Korytnica i Jabłonica"
Dodano: 2024-03-17 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Ostrowieckiego poprzez remont drogi powiatowej nr 1607T oraz drogi powiatowej nr 1626T
Dodano: 2024-03-15 - „Budowa infrastruktury drogowej, turystycznej i sportowej w Gminie Radoszyce - Budowa infrastruktury turystycznej na terenach przyległych do zalewu „Antoniów”
Dodano: 2024-03-08