Przetargi.pl
Zadanie 1: Zabezpieczenie obiektu Podziemnych Pasaży Handlowych (PPH) położonych pod skrzyżowaniami Alei J. Piłsudskiego z ul. A. Bożka i ul. Sybiraków (PPH A) w Jastrzębiu-Zdroju. Zadanie 2: Monitoring wizyjny Podziemnych Pasaży Handlowych (PPH) położonych pod skrzyżowaniem Alei J. Piłsudskiego z ul. Mazowiecką i Warszawską (PPH B) w Jastrzębiu-Zdroju oraz budynku przy ul. Kaszubskiej 2 w Jastrzębiu-Zdroju

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2013-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497190927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Zabezpieczenie obiektu Podziemnych Pasaży Handlowych (PPH) położonych pod skrzyżowaniami Alei J. Piłsudskiego z ul. A. Bożka i ul. Sybiraków (PPH A) w Jastrzębiu-Zdroju. Zadanie 2: Monitoring wizyjny Podziemnych Pasaży Handlowych (PPH) położonych pod skrzyżowaniem Alei J. Piłsudskiego z ul. Mazowiecką i Warszawską (PPH B) w Jastrzębiu-Zdroju oraz budynku przy ul. Kaszubskiej 2 w Jastrzębiu-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Zadanie Nr 1: Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie obiektu Podziemnych Pasaży Handlowych (PPH) w Jastrzębiu-Zdroju, położonych pod skrzyżowaniami Alei J. Piłsudskiego z ul. A. Bożka i ul. Sybiraków (PPH A) w zakresie otwierania i zamykania obiektu: a) od poniedziałku do piątku: otwarcie o 7:00, zamknięcie o 19:00; b) w soboty: otwarcie o 7:00, zamknięcie o 14:00. Wykonawca jest zwolniony z otwierania/zamykania PPH A w niedziele i dni świąteczne. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany godzin otwarcia/zamknięcia PPH A. W przypadku konieczności dodatkowego otwarcia/zamknięcia PPH A, tj. w godzinach innych niż wskazane w ppkt a) i b), Zamawiający dokona telefonicznego zlecenia usługi Wykonawcy. Usługa dodatkowego otwarcia/zamknięcia winna być wyszczególniona w miesięcznym protokole z czynności odbiorowych i potwierdzona przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi w oparciu o wynagrodzenie określone w formularzu ofertowym. Do obowiązków Wykonawcy należy: - każdorazowe skontrolowanie obiektu przed zamknięciem w celu sprawdzenia czy nie znajdują się w nim osoby postronne/użytkownicy lokali, - zapalanie światła w PPH podczas otwarcia obiektu oraz jego gaszenie podczas zamknięcia, - zgłaszanie stwierdzonych szkód/dewastacji Zamawiającemu, - codzienne pisemne lub mailowe składanie informacji dot. obiektu. 2. Zasady kontroli i oceny wykonywanego zadania: Ocena wykonywania powierzonych obowiązków odbywać się będzie poprzez kontrolę dokonywane przez Zamawiającego, a także poprzez comiesięczne sporządzanie przez Wykonawcę protokołów z wykonywanych prac, które zatwierdzane będą przez Zamawiającego. Kontrole i przeglądy odbywać się będą w trakcie wykonywania zlecenia. W przypadku braku wykonania zakresu zlecanych prac zapłata wynagrodzenia ulegać będzie zmniejszeniu o niewykonany zakres prac. Uchybienia stwierdzone podczas przeprowadzanych kontroli dokumentowane będą w formie notatek służbowych, protokołów. Funkcję inspektora nadzoru ze strony MZN pełnić będzie: p. Monika Gniado, p. Lidia Kruchowska. 3. Warunki ogólne zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zadania zgodnie z przyjętym zakresem, do przestrzegania zasad wykonywania usług zawartych w SIWZ i wykonywania tych prac zgodnie z przepisami BHP. Przestrzegać rygorów wynikających z przepisów prawa, w tym prawa miejscowego. Po podpisaniu umowy odbędzie się komisyjne przekazanie kluczy do obiektu przy udziale przedstawicieli obu stron. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ (Załącznik nr 1a). Zadanie Nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na monitoringu, obsłudze i konserwacji systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego CCTV dla budynku znajdującego się przy ul. Kaszubskiej 2 w Jastrzębiu-Zdroju oraz usługi polegającej na monitoringu, obsłudze i konserwacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV dla obiektu Podziemny Pasaż Handlowy B położonych pod skrzyżowaniem Alei J. Piłsudskiego z ul. Mazowiecką i Warszawską w Jastrzębiu-Zdroju. Zasadniczym celem jest zapewnienie sprawnego i niezawodnego działania monitoringu oraz szybka i skuteczna interwencja w przypadku włamania lub innego zdarzenia, tj: a) utrzymanie monitoringu w stałej sprawności technicznej (w tym usuwanie awarii systemu i dokonywanie drobnych napraw na wezwanie telefoniczne użytkownika). Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić Zeszyt Przeglądów i Konserwacji, w którym odnotowane będą wszelkie czynności wykonywane przy instalacji w danym obiekcie wraz z wykazem zużytych materiałów. W umowie, zawartej z Wykonawcą, zostanie wskazany inspektor nadzoru ze strony Zamawiającego, który będzie nadzorował prace i którego przyjęcie protokołu z przeprowadzonej kontroli będzie podstawą do wypłaty wynagrodzenia. b) wykonanie napraw systemu alarmowego polegających na wymianie elementów takich jak akumulatory, czujki dozorowe, sygnalizatory, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego. c) raport dotyczący wydarzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ), która stanowi integralny załącznik do niniejszej SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ (Załącznik nr 1b do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach