Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu w kwocie 283 867,51 zł z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. Termomodernizacja budynku Miejskiego Domu Kultury w Krzanowicach ul. Zawadzkiego 3 47-470 Krzanowice

Urząd Miejski w Krzanowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 47-470 Krzanowice, ul. 15 Grudnia 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4108202, 4108030 , fax. 032 4108042, 4108030
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krzanowicach
    ul. 15 Grudnia 5 5
    47-470 Krzanowice, woj. śląskie
    tel. 032 4108202, 4108030, fax. 032 4108042, 4108030
    REGON: 00053295500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzanowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu w kwocie 283 867,51 zł z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. Termomodernizacja budynku Miejskiego Domu Kultury w Krzanowicach ul. Zawadzkiego 3 47-470 Krzanowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Uruchomienie kredytu przez bank kredytujący nastąpi w jednej transzy w dniu 20.11.2009r., zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. 2008r. nr 223 poz. 1459) oraz zasadami określonymi przez Bank Gospodarstwa krajowego (BGK). 2. Zaciągnięty kredyt podlega spłacie w dziesięciu rocznych ratach w latach 2010-2019 : 1. w 2010 roku kwota 28 267,51 zł 2. w latach 2011 - 2019 roku po 28 400,00 zł rocznie z dochodów własnych Gminy na zasadach określonych warunkami umowy kredytu. 3. Spłata odsetek następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca następnego w którym zostanie uruchomiony kredyt. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. 5. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce średni WIBOR 1M plus stała marża banku. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych, przyjmując stawkę WIBORU z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania części kredytu bez podania przyczyny, w przypadku nie wykorzystania części kredytu, zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami. 8. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny wraz z deklaracją wekslową. 9. W przypadku negatywnej weryfikacji audytu energetycznego przez BGK w Warszawie, umowa kredytowa będzie realizowana na warunkach określonych przez Wykonawcę w złożonej ofercie, bez premii termomodernizacyjnej, tj. kredyt spłacany będzie w całości przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe oraz posiadają aktualną umowę z Bankiem Gospodarstwa Krajowego (BGK) dotyczącą możliwości udzielania kredytów z premią termomodernizacyjną; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty oświadczenia i dokumenty określone w rozdz. IX na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, tj. dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa bankowego. 4. Umowa z Bankiem Gospodarstwa Krajowego (BGK) dotycząca możliwości udzielania kredytów z premią termomodernizacyjną; 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzanowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach