Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna ogłasza przetarg
- Adres: 43-400 Cieszyn, Rynek 1/11, 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4794200, 4794350 , fax. 033 4794303, 4794361
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna
Rynek 1/11, 12 1/11, 12
43-400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 033 4794200, 4794350, fax. 033 4794303, 4794361
REGON: 00051570900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem pierwszego wyposażenia dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Cieszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Meble muszą spełniać poniższe wymagania techniczne: - materiały użyte do produkcji mebli winny posiadać aktualne certyfikaty jakości i higieny. - meble pracownicze wykonane z płyty wiórowej o wysokiej jakości, pokrytej dwustronnie melaminą w kolorze -do uzgodnienia z zamawiającym - uchwyty zastosowane w meblach wykonane z metalu o rozstawie 128 mm w kolorze ALU - meble winny być wykonane z płyty meblowej w klasie higieny E1, która jest odporna na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne o grubości 18mm (za wyjątkiem parametrów wskazanych w opisie technicznym poszczególnych mebli) - wieńce górnych i dolnych szaf i szafek , blaty biurek , stołów i stolików zostaną wykonane z płyty meblowej o grubości 28 - wszystkie boczne krawędzie okleić doklejką PCV o grubości 2mm w kolorze zastosowanej płyty - skrzydła drzwi szaf ,szafek itp., wykonane z płyty meblowej grubości 18mm - skrzydła drzwi szaf zaopatrzone w 4 zawiasy , pozostałe skrzydła zaopatrzone 2-3 zawiasy w zależności od potrzeby o kącie otwarcia 110 stopni typu clip(minimum 80 000 cykli) z dożywotnią gwarancją Firmy BLUM, HETTICH - meble posiadają zamontowane stopki zezwalające na regulację poziomu z łatwym dostępem do nich od środka - półki we wszystkich szafach i szafkach rozmieszczone w taki sposób aby, umożliwiały swobodne umieszczanie segregatorów A4 (za wyjątkiem tych szafek w których tylko jedna półka będzie na A4-wskazanie w opisie technicznym) - w kontenerach o większej ilości szuflad więcej niż jedna zostaną zamontowane zamki centralne, szuflady METABOX (minimum 60 000 cykli) oraz piórnik - w kontenerach ruchomych zamontowane kółka jezdne z przodu zaopatrzone w hamulec - zamawiający nie dopuszcza wykonanie szuflad w całości z płyty z dnem z płyty pilśniowej - drzwi dwuskrzydłowe wyposażone w listwę przymykową oraz zamek z trzypunktowym sposobem ryglowania typu BASKWIL - pozostałe meble będą wyposażone w zamki patentowe typu ZM-1 , - szuflady kontenerów do biurek oraz półki na klawiatury komputerowe wyposażone , osadzone na prowadnicach rolkowych. - zastosowane okucia w meblach (zawiasy , szuflady , itp.) firmy BLUM , HETTICH. - blaty biurek wsparte na stelażu z płyty meblowej zaopatrzone w regulatory wysokości. Blaty biurek narożnych wsparte na nogach wykonanych z płyty oraz metalowej nodze o przekroju rurowym fi 60 mm z regulacją wysokości w kolorze np. RAL 9006 ALU . Dostawki konferencyjne do biurek wsparte na nogach rurowych fi 60mm z regulacją kolor RAL 9006 ALU - wszystkie wymiary podane przez zamawiającego są określone w cm zgodnie ze wzorem szer.głęb.wys. - fotele obrotowe i krzesła muszą spełniać Polskie Normy i Rozporządzenie MPiPS z 1 grudnia 1998 we wszystkich punktach . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem (meble biurowe i lub wyposażenie sanitariatów i lub urządzenia biurowe) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość wskazanej w ofercie dostawy nie może być niższa niż 150.000 zł brutto. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000 zł, b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wysokość ubezpieczenia co najmniej 150.000 zł, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego - - w przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4.Oświadczenie, na formularzu oferty, że: a)wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, b)w przypadku wykonawcy będącego: osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; spółką jawną - wspólnika; spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; spółką komandytową - komplementariusza; spółka komandytowo-akcyjną - komplementariusza; osobą prawną - urzędującego członka organu zarządzającego, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, c)wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, d)Wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 150 tys. zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. zł w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, e)wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150.000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um. cieszyn.bip-gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2016-06-22 - Elementy wyposażenia meblowego
Dodano: 2016-04-18 - Zakup wraz z dostawą regałów magazynowych (E/19/DE/2016)
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa wyposażenia meblowego (krzeseł obrotowych, taboretów, foteli)
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa mebli
Dodano: 2015-12-03 - Wyposażenie nowego budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego i Ośrodka Wczesnej Interwencji w Żorach
Dodano: 2015-09-30 - Dostawa mebli medycznych - 2
Dodano: 2015-09-15 - DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa (wraz z montażem) mebli kuchennych do budynku nr 11 posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa i montaż mebli cz. III
Dodano: 2015-06-05