Przetargi.pl
Wyposażenie nowego budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego i Ośrodka Wczesnej Interwencji w Żorach

Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4348245 , fax. 32 4348248
  • Data zamieszczenia: 2015-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
    Al. Wojska Polskiego 25 25
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 32 4348245, fax. 32 4348248
    REGON: 27625554200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie nowego budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego i Ośrodka Wczesnej Interwencji w Żorach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wyposażenie budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego i Ośrodka Wczesnej Interwencji w Żorach. Zamówienie zostało podzielone na 7 części: - Część 1: Wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar, - Część 2: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego systemowego, - Część 3: Zakup, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia rehabilitacyjnego, wyposażenia sali integracji sensorycznej, wyposażenia sali terapii światłem, - Część 4: Zakup i dostawa sprzętu RTV i AGD, - Część 5: Wykonanie, dostawa i montaż wydruków wielkoformatowych, - Część 6: Zakup, dostawa i montaż elementów dodatkowych i dekoracyjnych, - Część 7: Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego. Przeprowadzający postępowanie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia zawierają załączniki do SIWZ, odrębnie dla każdej części zamówienia. Załącznikiem do SIWZ jest również projekt aranżacji wnętrz, gdzie znajdują się rysunki poszczególnych pomieszczeń - projekt ma charakter poglądowy. 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Część 1: Wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar: Część ta obejmuje wykonanie, dostawę i montaż następujących elementów: 1) aneksy kuchenne, 2) montaż w wykonanych meblach kuchennych lodówek, zmywarek i zlewozmywaków, będących przedmiotem zamówienia w części 4 (wraz z zakupem wężyków do wody) 3) meble rejestracyjne, 4) szafy z drzwiami przesuwnymi, 5) stelaże pod materace, z szufladami i składanymi ramami zabezpieczającymi wraz z zakupem materacy łóżkowych i pokrowców na materace, 6) panele z wieszakami, 7) półki wiszące otwarte, 8) system drzwi przesuwnych. Część 2: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego systemowego: Część ta obejmuje zakup, dostawę i montaż następujących elementów: -biurka, -dostawki do biurek, -kontenery biurkowe, -stoły owalne konferencyjne i stoły kwadratowe, -szafy aktowe i aktowo-ubraniowe, jednodrzwiowe, dwudrzwiowe i z drzwiami żaluzjowymi, -regały stojące otwarte, z wsuwanymi koszami, -fotele obrotowe biurowe, -krzesła konferencyjne/dostawne, -fotele gościnne obrotowe i zwykłe, -sofy i fotele modułowe, przeznaczone do łączenia w ciągi, -sofy wolnostojące, -sejf, -szafa kartotekowa metalowa, -szafki pracownicze BHP, -metalowe uchwyty na stacje komputerowe. Część 3: Zakup, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia rehabilitacyjnego, wyposażenia sali integracji sensorycznej, wyposażenia sali terapii światłem: Część ta obejmuje zakup, dostawę i montaż następujących elementów: -pufy/sakwy -kozetki, -stół do terapii manualnej, -stół rehabilitacyjny do ćwiczeń z dziećmi, -stołki obrotowe, -lustro korekcyjne na kółkach, -bieżnia, -rowerek treningowy, -mini rowerek treningowy, -maty rehabilitacyjne, -materace 3 częściowe składane, -waga niemowlęca/dziecięca, -drabinki gimnastyczne, -schody do nauki chodzenia dwustronne, -zestaw z aparatem do ćwiczeń montowany do sufitu, stacjonarny, -platforma podwieszana prostokątna, -platforma podwieszana okrągła, -wiszący fotel kojec, -deskorolka z linką, -huśtawka belka do poziomego zawieszenia na suficie, -huśtawka platforma i walec do pionowego zawieszenia na suficie, -wałek w kształcie tunelu, -deska rotacyjna, -deska równoważna bujana, -hamak, -hamak klasyczny i z blatem, -zestaw piłek terapeutycznych, -wałek do pionowego zawieszenia na suficie, -trampolina z poręczą, -kocyk obciążeniowy, -siatki podwieszane na piłki gimnastyczne, -ścieżka sensoryczna, -zestaw uprząż z gumami, -przewijak, -urządzenie do zabiegów laseroterapii, -projektor z rotatorem i tarczami, -lampa wodna do aromaterapii z zestawem olejków eterycznych, -tapeta UV wraz z oświetleniem UV, -kolumna wodna, -laserowy kosmos, -kolorowe lampy plazmowe. Część 4: Zakup i dostawa sprzętu RTV i AGD: Część ta obejmuje zakup i dostawę następujących elementów (bez montażu) -kuchenki mikrofalowe, -zlewozmywaki jedno- i dwukomorowe, -baterie do zlewozmywaków, -lodówki do zabudowy, -zmywarki do zabudowy, -radioodtwarzacze CD, -telewizory. Część 5: Wykonanie, dostawa i montaż wydruków wielkoformatowych: Część ta obejmuje wykonanie, dostawę i montaż następujących elementów: -logo Stowarzyszenia wewnętrzne, -logo Stowarzyszenia zewnętrzne, -fototapety, -obrazy obite na blejtram. Część 6: Zakup, dostawa i montaż elementów dodatkowych i dekoracyjnych: Część ta obejmuje zakup, dostawę i montaż następujących elementów: -zegary ścienne, -dywan okrągły, -tablice informacyjne korkowe, -tablice informacyjne magnetyczne, -dozowniki na płyny do dezynfekcji rąk, -dozowniki na mydło w płynie, -podajnik na ręczniki papierowe, -rolety materiałowe zwykłe, rolety podgumowane i rolety typu dzień-noc, -lustra okrągłe, -lustra naścienne wielkoformatowe, -regały metalowe, -zasłony materiałowe wraz z karniszami, do umieszczenia przy kącikach relaksacyjnych, -wózek do rozwożenia posiłków, -kosze na śmieci, -kosz na odpadki gastronomiczny. Część 7: Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego: Część ta obejmuje zakup, dostawę i montaż następujących elementów: -laptop, -komputery stacjonarne, -motory ciekłokrystaliczne, -UPS przeznaczony do serwera, -UPS przeznaczony do komputerów stacjonarnych, -serwer, -serwer NAS, -switch, -switch POE, -pakiet biurowy, -program antywirusowy, -oprogramowanie do serwera, -Acces Point, -firewall. 2. Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne/ materiały/znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: część 1: 1.500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) część 2: 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100) część 3: 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) część 4: 400,00 zł (czterysta złotych 00/100) część 5: 300,00 zł (trzysta złotych 00/100) część 6: 500,00 zł (pięćset złotych 00/100) część 7: 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury (7, 14, 21 dni)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach