Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu w budżecie gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

Gmina Gorzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 44-350 Gorzyce, ul. Kościelna 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4513056 w.11
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
    ul. Kościelna 15 15
    44-350 Gorzyce, woj. śląskie
    tel. 32 4513056 w.11
    REGON: 27625872400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu w budżecie gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł. na pokrycie planowanego deficytu w budżecie gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. Określenie przedmiotu zamówienia na: 1) kredyt długoterminowy w wysokości 1.500.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu w budżecie gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2) waluta - PLN 3) sposób uruchomienia kredytu - w jednej transzy, wypłacany w terminie określonym w ofercie wykonawcy (nie dłużej niż do 7 dni) od dnia odebrania przez bank zapotrzebowania na jej uruchomienie, na rachunek bieżący Gminy Gorzyce. Forma powiadomienia ustalona w umowie zawartej z bankiem - dopuszcza się formę papierową, poprzedzoną mailem lub faxem na wskazany w umowie adres mailowy i numer faxu. Liczy się data otrzymania przez bank faxu lub maila, 4) kredyt zostanie ostatecznie wykorzystany do dnia 31.12.2016 roku, 5) okres kredytowania - od dnia podpisania umowy do dnia całkowitej spłaty kredytu, tj. do dnia 31.12.2023 r. 6) spłata kredytu - wg harmonogramu stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ - (od 31.03.2018r. - 31.12.2023r.), na rachunek wskazany przez bank w umowie 7) możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu i brak z tego tytułu dodatkowych obciążeń 8) możliwość zmiany harmonogramu spłat rat kredytu, oraz ostatecznej daty spłaty kredytu, bez ponoszenia przez zamawiającego dodatkowych kosztów, z tego tytułu (w tym opłat za sporządzenie aneksu do umowy) 9) oprocentowanie ma być ustalane w oparciu o wskaźnik WIBOR 1M oraz marżę określoną przez Wykonawcę, obliczane od bieżącego salda, 10) zmiana wysokości oprocentowana dopuszczalna jest w przypadku zmiany średniej stawki WIBOR 1M 11) do naliczania odsetek należy przyjąć, że miesiąc i rok ma rzeczywistą liczbę dni. 12) spłata odsetek wg harmonogramu, w okresach kwartalnych, w ostatnim dniu kwartału. Jeżeli ostatni dzień kwartału przypada na dzień wolny od pracy - w kolejnym dniu roboczym 13) do naliczania odsetek należy przyjąć, że miesiąc i rok ma rzeczywistą liczbę dni 14) odsetki od kredytu przeterminowanego nie mogą być wyższe niż odsetki ustalone w umowie kredytowej, powiększone o dwa punkty kredytowe 15) sposób zabezpieczenia - weksel własny in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin uruchomienia transzy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.bip.gorzyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach