Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości do 1 500 000 zł, na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Fabianki

Gmina Fabianki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-811 Fabianki, Fabianki 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2517210 , fax. 054 2517229
  • Data zamieszczenia: 2014-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fabianki
    Fabianki 4 4
    87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2517210, fax. 054 2517229
    REGON: 91086684400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.fabianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości do 1 500 000 zł, na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Fabianki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągniecie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Fabianki. 1.Kwota kredytu - do 1.500.000,00 zł 2.Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach w dniach - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r. , na podstawie dyspozycji płatniczych Zamawiającego, określających kwotę wypłaty. 3.Zamawiający wymaga, aby czas udostępnienia kredytu nie był dłuższy niż 2 dni od dnia złożenia zapotrzebowania. 4.Ostateczny termin wykorzystania kredytu - 31.12.2014 r. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do całkowitej rezygnacji z zaciągnięcia kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. 7.Spłata kredytu nastąpi z dochodów własnych Gminy w terminie - do 31.12.2024 r. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejsze spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 9.Okres karencji w spłacie kredytu (kapitału) - do dnia 31.03.2015 r. 10. Spłata pierwszej raty nastąpi dnia 31.03.2015 r. 11. Sposób spłaty kredytu - w ratach kwartalnych stałych , spłata odsetek - malejąco; 12.Odsetki naliczane będą miesięcznie od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365/366 dni w roku. Odsetki (w ofercie) należy uwzględnić od przewidywanej daty początkowej wykorzystania kredytu, tj. od dnia 29.12.2014r. 13.Marża bankowa i prowizja nie mogą być pobierane jednorazowo, lecz mają być wkalkulowane w raty kwartalne; 14.Spłata odsetek następowała będzie w ratach miesięcznych i zakończy się z chwilą całkowitej spłaty kredytu, tj. w sytuacji , gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca trwania umowy. 15.Forma zabezpieczenia kredytu przez Kredytobiorcę : weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 16. Spłaty kredytu w rozłożeniu na lata: -2015 - 100.000,00 zł -2016 - 100.000,00 zł -2017 - 100.000,00 zł -2018 - 150.000,00 zł -2019 - 150.000,00 zł -2020 - 150.000,00 zł -2021 - 150.000,00 zł -2022 - 200.000,00 zł -2023 - 200.000,00 zł -2024 - 200.000,00 zł 17. Możliwość zmiany harmonogramu spłat bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas udostępnienia kredytu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www,bip.fabianki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach