Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na sfinansowanie zadania inwestycyjnego Gminy Niegowa.

Gmina Niegowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-320 Niegowa, ul. Sobieskiego 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3151020, 3151048 , fax. 034 3151020, 3151048
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niegowa
    ul. Sobieskiego 1 1
    42-320 Niegowa, woj. śląskie
    tel. 034 3151020, 3151048, fax. 034 3151020, 3151048
    REGON: 00053997000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.niegowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na sfinansowanie zadania inwestycyjnego Gminy Niegowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na sfinansowanie zadania inwestycyjnego Gminy Niegowa. Budowę kompleksu sportowego w ramach projektu Moje Boisko - Orlik 2012 a) wysokość kredytu - 318.156,00zł, okres kredytowania - od podpisania umowy do 31.12.2015r b) postawienie kredytu w 2 transzach: I transza kwocie 290.834,00 zł do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 3 dni od podpisania umowy nie później niż do 31.10.2009r a II transza w wysokości 27.322,00zł do 30.11.2009r c)Uruchomienie kredytu nastąpi nie później niż 31.10.2009r. d) odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanych środków: do obliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, e) spłata odsetek nastąpi w okresach miesięcznych, ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca kalendarzowego z chwilą uruchomienia kredytu na podstawie zawiadomienia telefonicznego przez bank do kredytobiorcy w terminie 1 dnia przed terminem spłaty. f) Termin spłaty kapitału nastąpi w ciągu 7 lat z 6 miesięczną karencją w spłacie tj od 31.03.2010r do 31.12.2015r. spłaty kapitału będą następowały w okresach kwartalnych na koniec miesiąca kończącego kwartał tj. w latach 2010- 2015 : Marzec. Czerwiec, Wrzesień, Grudzień g)ostateczny termin wykorzystania kredytu 30.11.2009roku .2. Koszty obsługi kredytu stanowią: - oprocentowanie kredytu- zmienne; oparte na stopie procentowej na rynku depozytów międzybankowych. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 1M opublikowanej w dniu 20-go dnia miesiąca poprzedzającego dzień spłaty kredytu. Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie umowy kredytowej. Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M.zmienność stawki WIBOR 1M, która ma stanowić podstawę oprocentowania kredytu w okresie kredytowania, ustalona będzie dla kolejnych okresów obrachunkowych według notowań na 20-go dnia miesiąca poprzedzającego dzień spłaty kredytu . 3.Koszty opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wyliczyć w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, w której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. 5.W umowie kredytowej za zobowiązujące uznaje się wyłącznie koszty wymienione w punkcie 2 6. Zamawiający określa następujące terminy spłaty kredytu: W 2010 roku: 4 raty w kwocie po 12.000zł W 2011 roku: 4 raty w kwocie po 12.000zł. W 2012 roku: 4 raty w kwocie po 12.000zł W 2013 roku: 4 raty w kwocie po 14.000zł W 2014 roku 4 raty w kwocie po 14.539zł W 2015 roku 2 raty w kwocie po 16.339zł i 2 ostatnie raty w kwocie po 13.661zł, 7.Kredytobiorca zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu spłat kredytu i do wcześniejszej spłaty kredytu niż będzie to określone w umowie, a odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu. Kredytobiorca nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu. 8. Odsetki nie podlegają kapitalizacji. 9. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą wykonywane w złotych polskich (PLN). 10. Zabezpieczenie kredytu : weksel In blanko wraz z deklaracją wekslową. 11.Może nastąpić zmiana umowy w części dotyczącej zmiany harmonogramu spłat kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a/posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ust. 1 i 2 P Z P. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych musi spełniać każdy z członków konsorcjum . Jeżeli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.Wykonawcza musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 ) 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ oświadczenie o niezaleganiu w Urzędzie Skarbowym, w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, c/ oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków. d/aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy e/aktualną informację z Krajowego rejestru7 Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,w zakresie określonym a art.24 ust.1 pkt 9 ustawy. 3. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum) mają obowiązek złożyć każdy z osobna dokumenty wymienione w rozdziale VII pkt. 1, pkt. 2 SIWZ. Do Ofert należy dołączyć: a/ pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b/w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego przed podpisaniem umowy konieczne jest przedłożenie umowy konsorcjum, która będzie regulować wzajemną współpracę wykonawców..Zgodnie z treścią art.141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady solidarnej odpowiedzialności zostały uregulowane w art.366 § 1 Kodeksu cywilnego. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum) ma m.in..: upoważnić jednego z członków konsorcjum - Głównego Partnera- jako osobę prawną i reprezentującą go wskazaną osobę fizyczną, do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów związanych z umową: stwierdzać, że partnerzy będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach zamówienia : być zawarta na czas trwania umowy, aż do ostatecznego wygaśnięcia obowiązków i praw zamawiającego: być zawarta w formie umowy pisemnej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłączne z pełnomocnikiem konsorcjum..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.niegowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach