Politechnika Częstochowska ogłasza przetarg
- Adres: 42-201 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 69
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3250415 , fax. 034 3250415
- Data zamieszczenia: 2009-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Częstochowska
ul. Dąbrowskiego 69 69
42-201 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3250415, fax. 034 3250415
REGON: 00000164300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA BUDYNKU DOMU STUDENTA NR 7 HERKULES POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ W CELU DOSTOSOWANIA DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ -I ETAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PRZEBUDOWA BUDYNKU DOMU STUDENTA NR 7 HERKULES POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ W CELU DOSTOSOWANIA DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ -I ETAP ZGODNIE Z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTYM W SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 20000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.1. określone w art. 22. ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 233/2007 poz. 1655 z późn. zm.). 1.2. Posiadanie doświadczenia zawodowego rozumianego jako zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum jednego zadania o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN brutto polegającego na zrealizowaniu w budynku zamieszkania zbiorowego o kubaturze min. 25000 m3 i remontowanej powierzchni min. 8000 m2, robót budowlanych wewnętrznych w zakresie: wykonanie lub wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, wykonanie, wymiana lub rozbudowa systemu wczesnego ostrzegania przed pożarem, ochrony przeciwpożarowej, wykonanie wewnętrznych prac ogólnobudowlanych i wykończeniowych. Wyżej wymieniony warunek może być spełniony w ramach jednego zamówienia albo łącznie w kilku zamówieniach o łącznej wartości min. 1 000 000 zł. brutto, z których każde dotyczy obiektu zamieszkania zbiorowego o kubaturze min. 25000 m3 i remontowanej powierzchni min. 8000 m2. Budynek zamieszkania zbiorowego należy definiować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002, Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) 1.3. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków wymienionych w punkcie poprzedzającym w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa poniżej, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich dokumentów, oświadczeń, bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. W przypadku, gdy dla realizacji zamówienia Wykonawca nie dysponuje samodzielnie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 1.4. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego posiadanego doświadczenia zawodowego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz zrealizowanych przez siebie zamówień w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN brutto polegających na zrealizowaniu w budynku zamieszkania zbiorowego o kubaturze min. 25000 m3 i remontowanej powierzchni min. 8000 m2 robót budowlanych wewnętrznych w zakresie: wykonanie lub wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, wykonanie, wymiana lub rozbudowa systemu wczesnego ostrzegania przed pożarem, ochrony przeciwpożarowej, wykonanie wewnętrznych prac ogólnobudowlanych i wykończeniowych. Wykaz musi zawierać określenie zakresu robót (rodzaju robót wchodzących w zakres zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem robót w zakresie wskazanym wyżej), kubaturę remontowanego budynku wraz z wielkością remontowanej powierzchni, wartość brutto robót, miejsca realizacji oraz daty realizacji rozumiane jako podanie dat dziennych (dzień, miesiąc i rok) rozpoczęcia i zakończenia robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia objęte wykazem zostały wykonane należycie. Dokumentami potwierdzającymi wykonanie robót z należytą starannością przykładowo mogą być referencje rzetelnego ich wykonania wystawione przez poprzednich zamawiających, protokoły odbioru końcowego, dokumenty potwierdzające zwrot zabezpieczeń należytego wykonania robót w całości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa instalacji elektrycznej i komputerowej w budynku Urzędu Miasta Częstochowy przy ul. Śląskiej 11/13
Dodano: 2014-10-15 - Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku trybuny głównej przy ul. Cichej 6 w Chorzowie
Dodano: 2014-07-07 - Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej dla potrzeb funkcjonalnie przebudowywanych dwóch pracowni technicznych w Bielskiej Szkole Przemysłowej przy ul. Sixta 20 w Bielsku-Białej
Dodano: 2012-08-03 - Modernizacja sieci komputerowej w Wydziale GKN Starostwa Powiatowego w Kłobucku
Dodano: 2010-10-15 - Częściowa wymiana instalacji elektrycznej w budynku szkoły przy ul. Mikołowskiej 131 w Katowicach
Dodano: 2010-08-23