Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetowego

Gmina Radziejów ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Kościuszki 20/22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2853686 , fax. 54 2853337
  • Data zamieszczenia: 2014-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziejów
    ul. Kościuszki 20/22 20/22
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2853686, fax. 54 2853337
    REGON: 91086666720000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2014 r. w wysokości 600 000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych) zapisanego w uchwale Rady Gminy Radziejów Nr XXIV/258/2014 z dnia 27.06.2014 r. z terminem spłaty w latach 2015 - 2020. 2. Kredyt udzielony zostanie na następujących warunkach: 1) Odsetki, prowizje oraz inne opłaty banku będą naliczane wyłącznie od wykorzystanej kwoty kredytu. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w całości bez konieczności zapłaty z tego tytułu odsetek i innych obciążeń. 3) Oprocentowanie kredytu wg stawki WIBOR 1M. Do oceny oferty (formularz ofertowy) przyjmuje się stawkę ustaloną na dzień ukazania się ogłoszenia o przetargu). Marża, prowizje oraz inne opłaty banku w całym okresie kredytowania nie mogą ulec zmianie. Zmiana stopy procentowej następować będzie co miesiąc kalendarzowy w pierwszym dniu po zakończeniu miesiąca wg notowań stawki WIBOR 1M na ostatni dzień miesiąca poprzedzający miesiąc, za który będą naliczane odsetki. 4) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r. 5) Bank postawi kredyt do dyspozycji zamawiającego w ciągu 5 dni od złożenia wniosku przez Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego. 6) Okres karencji w spłacie kredytu: do dnia 01.01.2015 r. 7) Kredyt spłacony będzie w równych ratach kwartalnych wg harmonogramu zawartego w umowie: - 2015 r. - 100 000,00 zł, - 2016 r. - 100 000,00 zł, - 2017 r. - 100 000,00 zł, - 2018 r. - 100 000,00 zł, - 2019 r - 100 000,00 zł, - 2020 r. - 100 000,00 zł. 8) Odsetki od pozostającej do spłaty kwoty kredytu będą regulowane miesięcznie do ostatniego dnia miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym nastąpi podpisanie umowy. 9) W przypadku gdy termin spłaty raty kapitałowo-odsetkowej bądź raty odsetkowej kredytu określony na ostatni dzień przypadnie na dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wyznaczoną ratę w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca. 10) Wysokość prowizji przygotowawczej; 0% 11) Wysokość prowizji od przedterminowo spłaconej kwoty kredytu lub jego raty: 0%. 12) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez konieczności dodatkowej prowizji lub innych obciążeń z tego tytułu. 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu spłaty zaciągniętego kredytu na warunkach nie gorszych nie podane w ofercie Wykonawcy. 14) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 3. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty (załącznik nr 5): 1) sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce i deficycie za 2013 r. i I półrocze br., 2) sprawozdanie Rb-Z o zobowiązaniach za 2013 r. i półrocze br., 3) bilans jednostki budżetowej sporządzony na dzień 31.12.2013 r. 4) Statut JST- dostępny na stronie internetowej Zamawiąjącego www.bip.ugradziejow.pl - Uchwała Rady Gminy nr XIII/120/2012 z dnia 26.06.2012 r. 5) Uchwała Rady Gminy zmieniająca budżet za 2014 r. 6) Uchwała Rady Gminy w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetowego , 7) Uchwała Rady Gminy o udzieleniu absolutorium Wójtowi za rok 2013, 8) Uchwała RIO w sprawie opinii o sprawozdaniu organu wykonawczego z wykonania budżetu za 2012 r. i 2013 r., 9) Opinia RIO o projekcie budżetu oraz prognozie długu publicznego, 10) Uchwała Rady Gminy w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Radziejów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugradziejow.pl Zakładka Zamówienia publiczne, Zakładka Przetargi.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach