Gmina Radziejów ogłasza przetarg
- Adres: 88-200 Radziejów, ul. Kościuszki 20/22
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 2853686 , fax. 54 2853337
- Data zamieszczenia: 2014-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziejów
ul. Kościuszki 20/22 20/22
88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 2853686, fax. 54 2853337
REGON: 91086666720000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2014 r. w wysokości 600 000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych) zapisanego w uchwale Rady Gminy Radziejów Nr XXIV/258/2014 z dnia 27.06.2014 r. z terminem spłaty w latach 2015 - 2020. 2. Kredyt udzielony zostanie na następujących warunkach: 1) Odsetki, prowizje oraz inne opłaty banku będą naliczane wyłącznie od wykorzystanej kwoty kredytu. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w całości bez konieczności zapłaty z tego tytułu odsetek i innych obciążeń. 3) Oprocentowanie kredytu wg stawki WIBOR 1M. Do oceny oferty (formularz ofertowy) przyjmuje się stawkę ustaloną na dzień ukazania się ogłoszenia o przetargu). Marża, prowizje oraz inne opłaty banku w całym okresie kredytowania nie mogą ulec zmianie. Zmiana stopy procentowej następować będzie co miesiąc kalendarzowy w pierwszym dniu po zakończeniu miesiąca wg notowań stawki WIBOR 1M na ostatni dzień miesiąca poprzedzający miesiąc, za który będą naliczane odsetki. 4) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r. 5) Bank postawi kredyt do dyspozycji zamawiającego w ciągu 5 dni od złożenia wniosku przez Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego. 6) Okres karencji w spłacie kredytu: do dnia 01.01.2015 r. 7) Kredyt spłacony będzie w równych ratach kwartalnych wg harmonogramu zawartego w umowie: - 2015 r. - 100 000,00 zł, - 2016 r. - 100 000,00 zł, - 2017 r. - 100 000,00 zł, - 2018 r. - 100 000,00 zł, - 2019 r - 100 000,00 zł, - 2020 r. - 100 000,00 zł. 8) Odsetki od pozostającej do spłaty kwoty kredytu będą regulowane miesięcznie do ostatniego dnia miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym nastąpi podpisanie umowy. 9) W przypadku gdy termin spłaty raty kapitałowo-odsetkowej bądź raty odsetkowej kredytu określony na ostatni dzień przypadnie na dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wyznaczoną ratę w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca. 10) Wysokość prowizji przygotowawczej; 0% 11) Wysokość prowizji od przedterminowo spłaconej kwoty kredytu lub jego raty: 0%. 12) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez konieczności dodatkowej prowizji lub innych obciążeń z tego tytułu. 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu spłaty zaciągniętego kredytu na warunkach nie gorszych nie podane w ofercie Wykonawcy. 14) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 3. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty (załącznik nr 5): 1) sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce i deficycie za 2013 r. i I półrocze br., 2) sprawozdanie Rb-Z o zobowiązaniach za 2013 r. i półrocze br., 3) bilans jednostki budżetowej sporządzony na dzień 31.12.2013 r. 4) Statut JST- dostępny na stronie internetowej Zamawiąjącego www.bip.ugradziejow.pl - Uchwała Rady Gminy nr XIII/120/2012 z dnia 26.06.2012 r. 5) Uchwała Rady Gminy zmieniająca budżet za 2014 r. 6) Uchwała Rady Gminy w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetowego , 7) Uchwała Rady Gminy o udzieleniu absolutorium Wójtowi za rok 2013, 8) Uchwała RIO w sprawie opinii o sprawozdaniu organu wykonawczego z wykonania budżetu za 2012 r. i 2013 r., 9) Opinia RIO o projekcie budżetu oraz prognozie długu publicznego, 10) Uchwała Rady Gminy w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Radziejów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugradziejow.pl Zakładka Zamówienia publiczne, Zakładka Przetargi.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt długoterminowy dla Gminy Sicienko w 2016r na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 6 391 119,37 PLN na okres 6 lat i 1 miesiąc (73 m-ce) z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.
Dodano: 2016-07-06 - Udzielenie i obsługę długoterminowych kredytów bankowych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lniano w 2016 roku.
Dodano: 2016-06-17 - Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 6 391 119,37 PLN na okres 6 lat i 1 miesiąc (73 m-ce) z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.
Dodano: 2016-06-13 - Otwarcie rachunku bieżącego wraz z linią kredytową odnawialną do wysokości 5.000 000,00 zł
Dodano: 2016-06-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2016-05-16 - Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 400 000 zł na sfinansowanie prac remontowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Ks. P. Wawrzyniaka 15 w Inowrocławiu
Dodano: 2016-05-02 - Obsługa bankowa i udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 3.000.000 PLN
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.183.640,00 zł
Dodano: 2016-04-15 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 300.000 PLN na przebudowę drogi gminnej Aleksandrowo- Strzelce Górne
Dodano: 2016-04-06