Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w maksymalnej wysokości 2.000.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Pszów w 2009 r.

Gmina Miasto Pszów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-370 Pszów, ul. Pszowska 534
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 455 88 76 , fax. 032 455 86 36
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pszów
    ul. Pszowska 534 534
    44-370 Pszów, woj. śląskie
    tel. 032 455 88 76, fax. 032 455 86 36
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w maksymalnej wysokości 2.000.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Pszów w 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy udzielenia Gminie Miasto Pszów długoterminowego kredytu bankowego w maksymalnej wysokości 2.000.000,00 PLN na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2009 r. z terminem spłaty lipiec 2010 - czerwiec 2016r. - Kwota kredytu: do 2.000.000,00 PLN, - Okres kredytowania: 6,5 (sześć i pół) lat, - Okres zaciągania kredytu: uruchomiony do końca grudnia 2009 r., na żądanie Zamawiającego, - Okres karencji w spłacie kapitału: do końca czerwca 2010 r., - Spłata odsetek: miesięcznie, na koniec każdego miesiąca naliczane od uruchomionego kredytu, - Spłata kapitału: w roku 2010 - 6 (sześć) rat po 27.777,00 PLN - razem 166.662,00 PLN w roku 2011 - 12 (dwanaście) rat po 27.777,00 PLN - razem 333.324,00 PLN w roku 2012 - 12 (dwanaście) rat po 27.777,00 PLN - razem 333.324,00 PLN w roku 2013 - 12 (dwanaście) rat po 27.777,00 PLN - razem 333.324,00 PLN w roku 2014 - 12 (dwanaście) rat po 27.777,00 PLN - razem 333.324,00 PLN w roku 2015 - 12 (dwanaście) rat po 27.777,00 PLN - razem 333.324,00 PLN w roku 2016 - 5 (pięć) rat po 27.777,00 PLN i 1 (jedna) rata 27.833,00 PLN - razem 166.718,00 PLN - Prowizje i opłaty: Zamawiający dopuszcza płatność z tytułu prowizji przygotowawczej tylko od wykorzystanej kwoty kredytu, płatnej ze strony Zamawiającego w 2 dni po jej uruchomieniu. Dodatkowe uwarunkowania: - Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez konieczności dodatkowej prowizji lub innych obciążeń z tego tytułu, - Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia obciążeń z tytułu niewykorzystanej części kwoty kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy - banki (instytucje kredytowe) działające zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r., nr 72 poz. 665 z późn. zm.), którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie 1)-3) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do specyfikacji); 2. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy Prawo bankowe, lub dokumenty równoważne (potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej w zakresie udzielania kredytów); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach