Przetargi.pl
Dostawa urządzeń zabawowych, przeznaczonych do ustawienia na terenach rekreacyjnych miasta Bielska-Białej.

Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4971497 , fax. 033 4971786, 8227539
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    Plac Ratuszowy 1 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 4971497, fax. 033 4971786, 8227539
    REGON: 00051566100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń zabawowych, przeznaczonych do ustawienia na terenach rekreacyjnych miasta Bielska-Białej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Bielska-Białej niżej wymienionych urządzeń zabawowych. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, zamówienie podzielono na 2 części: Część I: Dostawa urządzenia typu (zjazd na linie) - metalowego, o długości min. 22 m - 1 szt. Część II: Dostawa piaskownic wykonanych ze sklejki wodoodpornej, o powierzchni min. 14 m2 każda - 2 szt. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części, jako oddzielne części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagane jest, aby do składanych oferty była załączona wizualizacja oferowanych urządzeń w formie papierowej. Wymagane jest, aby urządzenia: - posiadały następujące parametry techniczne: - konstrukcje drewniane - wykonane z drewna klejonego warstwowo, impregnowane środkami ochronnymi i malowane; - liny linarium - wyposażone w rdzeń stalowy; - uchwyty, rurki i poręcze - wykonane ze stali nierdzewnej ocynkowanej i malowanej proszkowo; - sklejka - wodoodporna oklejana; - łańcuchy i elementy metalowe konstrukcyjne - wykonane ze stali ocynkowanej kąpielowo, - posiadały atesty i certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa - odpowiednie dokumenty oferent musi dołączyć do oferty, - zostały dostarczone do magazynu w Bielsku-Białej, na miejsce wskazanego przez Zamawiającego. Montaż urządzeń będzie realizowany przez Wykonawców (którzy zostaną wyłonieni w drodze postępowania do realizacji przedmiotu zamówienia) na terenie Bielska-Białej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w 2010 roku - na podstawie odrębnych zamówień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 298350001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem. Spełnienie warunku: dostarczenie dokumentu opisanego w części VI pkt II ppkt 1 siwz. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz). W przypadku wykonawców działających wspólnie [spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie, itd.] - oświadczenie składa każdy współwykonawca osobno. 3) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia (na załączniku nr 1 do siwz). Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Dokumenty składające się na ofertę: 1. Oryginały Ofert przetargowych dla wybranych części zamówienia, sporządzonych na formularzach stanowiących zał. nr 1.1 do 1.2 siwz. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie) - oryginał (jeśli dotyczy). 3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeśli dotyczy). 4. Wzory oferowanych urządzeń. II Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r. poz.1655 z późn. zm), zwanej dalej Pzp - załącznik nr 2 do nin. siwz. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 3. Wykaz zrealizowanych dostaw przez wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw o podobnym zakresie, z podaniem ich wartości, daty, przedmiotu i odbiorcy. 4. Dokumenty potwierdzające należytą realizację wymienionych w w/w wykazie dostaw (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). Uwaga: Dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. /za zgodność z oryginałem/ opatrzoną czytelnym podpisem osoby uprawnionej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną