Przetargi.pl
Zabezpieczenie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 007761L w m. Góry km 0+500 do 1+634

Gmina Markuszów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-173 Markuszów, ul. Marka Sobieskiego 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8818072 , fax. 081 8818064
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Markuszów
    ul. Marka Sobieskiego 1 1
    24-173 Markuszów, woj. lubelskie
    tel. 081 8818072, fax. 081 8818064
    REGON: 43101960300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: markusz_g_s@woi.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabezpieczenie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 007761L w m. Góry km 0+500 do 1+634
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 007761L w m. Góry km 0+500 do 1+634. Zakres prac obejmuje: - wykonanie stabilizacji cementowo-piaskowej grubości 20 cm na odcinku długości 755 m przy średniej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 , słownie: pięć tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć nastepujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków okreslonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3 ustawy oraz o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy ( wprzypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenia składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających oferte wspólną). 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodastrczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem składania ofert. 3) pełnomocnictwa osób podpisujacych ofertędo podejmowania zobowiazań w imieniu firmy składajacej ofertę, o ile nie wynikaja z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4) aktualne zaświadczenie własciwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzjąceże wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek za ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4 - 9 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://markuszow.bip.e-zeto.com/pblic/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach