Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki ogłasza przetarg
- Adres: 20-090 Lublin, ul. Jaczewskiego 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7478027 w. 222 , fax. 081 7478646
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
ul. Jaczewskiego 2 2
20-090 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7478027 w. 222, fax. 081 7478646
REGON: 00028852100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imw.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku . 2 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku . 2 zadania zadanie 1:Sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie 2:Środki opatrunkowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1 Wykazanie się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartości nie mniejszej niż : 1.2 - 200 000,00 zł brutto-dla zadanie 1 1.3 - 20 000,00 zł brutto- dla zadanie 2 2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1 Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. Nr 2. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku : 3.2. -200 000,00 zł brutto-dla zadanie 1 3.3. -20 000,00 zł brutto-dla zadanie 2 wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa te została wykonana należycie - zgodnie z załącznikiem nr 3 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów opisanych w pkt. VI.2.1. należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1. Każdy wykonawca winien złożyć dokumenty wymagane w pkt. 2.1. niniejszej części specyfikacji. 5.2. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imw.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy igieł do aspiracji szpiku kostnego, półautomatycznych igieł do biopsji, toreb na wymiociny, pieluszek, pieluchomajtek...w podziale na 15 części, sprawa ZP.3520/33/16
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu wielorazowego użytku, preparatu do dezynfekcji i innych wyrobów medycznych - 9 zadań
Dodano: 2016-07-27 - dostawa soczewek i zestawów jednorazowych do operacji usunięcia zaćmy i do witrektomii
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na dostawy jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie (znak sprawy 55/16)
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy cewników Foleya, rękawic j.uż. RTG, aparatów do przetaczania leków światłoczułych, zestawów punkcyjnych do nefrostomii, aplikatorów gąbkowych, kasetek do badań histopatologicznych... - 27 części, sprawa znak: ZP.3520/30/16
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa sprzętu ogólnomedycznego
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-08 - : dostawa sprzętu medycznego jednorazowego
Dodano: 2016-07-07 - Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów szewnych i operacyjnych (znak sprawy 47/16).
Dodano: 2016-07-05