Przetargi.pl
Zabezpieczenie, remont i odbudowa drogi zlokalizowanej na dz. nr ewid. 2267 w m. Haczów w km 0+000 do 0+248 uszkodzonej w wyniku odmłodzenia się w 2010 r. osuwiska- etap I

Wójt Gminy Haczów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-213 Haczów, Haczów 573
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4391002 , fax. 013 4391696
  • Data zamieszczenia: 2014-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Haczów
    Haczów 573 573
    36-213 Haczów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4391002, fax. 013 4391696
    REGON: 37044020600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.haczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabezpieczenie, remont i odbudowa drogi zlokalizowanej na dz. nr ewid. 2267 w m. Haczów w km 0+000 do 0+248 uszkodzonej w wyniku odmłodzenia się w 2010 r. osuwiska- etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zabezpieczenie, remont i odbudowa drogi zlokalizowanej na dz. nr ewid. 2267 w m. Haczów w km 0+000 do 0+248 uszkodzonej w wyniku odmłodzenia się w 2010 r. osuwiska - etap I. Celem przedsięwzięcia jest zabezpieczenie drogi gminnej zlokalizowanej na działce 2267 oraz zabezpieczenie odmłodzonego w 2010 roku osuwiska na działkach przyległych. Prace te pozwolą na utrzymanie ciągłości ruchu na drodze gminnej a tak że zabezpieczenie terenu przed dalszym uszkodzeniami wynikłymi z postępu zjawisk osuwiskowych. Przedmiotowa inwestycja położona jest w województwie podkarpackim na terenie powiatu brzozowskiego, w obrębie gminy Haczów. W stanie istniejącym na działce nr 2267 funkcjonuje nie normatywna droga gminna wewnętrzna. Ze względu na odmłodzenie si ę w 2010 r. osuwiska jej stan coraz bardziej si ę pogarsza, pozostawienie obecnego stanu rzeczy zagraża bezpiecznemu korzystających z niej uczestników ruchu.. Zakres prac przewidziany do realizacji: I. Wymagania ogólne: 1.Koszt dostosowania się do wymagań Warunków Kontraktu i Wymagań Ogólnych zawartych w Specyfikacji Technicznej DM 00.00.00 Ponadto w pozycji należy ująć koszty wykonania i rozbiórki dojazdów do miejsc wykonywania robót oraz wszelkich innych kosztów z tym związanych ( w tym transport ponadnormatywny po drogach publicznych) poza zakresem inwestycji oznaczonym na Planie Zagospodarowania. 2. Koszty wykonania zabezpieczeń tymczasowych i docelowych lub przebudów wszystkich obiektów, urządzeń, sieci uzbrojenia terenu w rejonie objętym inwestycją i robotami związanymi transportem sprzętu zgodnie z warunkami wydanymi przez ich właścicieli lub administratorów. Koszty wykonania plomb monitorowania stanu budynków w rejonie inwestycji. Wycena obejmuje komplet robót wraz z doprowadzeniem terenu do stanu pierwotnego wraz z kosztem nadzorów ze strony właścicieli urządzeń oraz koszt ubezpieczenia inwestycji na wypadek zniszczeń wynikłych podczas realizacji robót lub w przypadku braku należytego ubezpieczenia kosztów odszkodowań wynikających z zajęć terenu i dok. szkód w składnikach majątkowych. 3. Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; 1 kpl. 4.Wprowadzenie organizacji ruchu i utrzymywanie oznakowania w czasie trwania robót : 1 kpl. 5. Kompletna dokumentacja powykonawcza w skład której wejdzie: Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, atesty, certyfikaty , deklaracje zgodności. : 1 kpl. II. Roboty przygotowawcze: 1.Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie pagórkowatym lub górskim - 1 km 2,. Wyznaczenie punktów charakterystycznych związanych z wytyczeniem pali i punktów charakterystycznych oczepów: 150*5.1000- 0,75 3. Wyznaczenie krawędzi spodu skarpy nasypu drogowego:1*250.1000 =- 0,25 4. Zdjęcie warstwy humusu lub (i) darniny o grubości warstwy do 20cm do późniejszego wykorzystania - 1112,8 m2 6. Karczowanie krzaków i podszycia ilość sztuk krzaków 3000. ha - 0,29 ha 7. Ścinanie drzew w warunkach utrudnionych (ścinanie częściami lub etapami przy użyciu podnośnika montażowego), fi 16-25cm wraz z wywiezieniem dłużyc i gałęzi na odległość do 2km w miejsce wskazane przez właścicieli nieruchomości na których rosną drzewa - 19 szt. 8. Ścinanie drzew w warunkach utrudnionych (ścinanie częściami lub etapami przy użyciu podnośnika montażowego), fi 26-35cm wraz z wywiezieniem dłużyc i gałęzi na odległość do 2km w miejsce wskazane przez właścicieli nieruchomości na których rosną drzewa - 8 szt. 9.Ścinanie drzew w warunkach utrudnionych (ścinanie częściami lub etapami przy użyciu podnośnika montażowego), fi 36-45cm wraz z wywiezieniem dłużyc i gałęzi na odległość do 2km w miejsce wskazane przez właścicieli nieruchomości na których rosną drzewa - 18 szt. 10. Ścinanie drzew w warunkach utrudnionych (ścinanie częściami lub etapami przy użyciu podnośnika montażowego), fi 46-55cm wraz z wywiezieniem dłużyc i gałęzi na odległość do 2km w miejsce wskazane przez właścicieli nieruchomości na których rosną drzewa - 30 szt. 11. Ścinanie drzew w warunkach utrudnionych (ścinanie częściami lub etapami przy użyciu podnośnika montażowego), fi 56-65cm wraz z wywiezieniem dłużyc i gałęzi na odległość do 2km w miejsce wskazane przez właścicieli nieruchomości na których rosną drzewa - 19 szt. 12.Ścinanie drzew w warunkach utrudnionych (ścinanie częściami lub etapami przy użyciu podnośnika montażowego), fi 66-75cm wraz z wywiezieniem dłużyc i gałęzi na odległość do 2km w miejsce wskazane przez właścicieli nieruchomości na których rosną drzewa - 16 szt. 13. Ścinanie drzew w warunkach utrudnionych (ścinanie częściami lub etapami przy użyciu podnośnika montażowego), fi 76-100cm wraz z wywiezieniem dłużyc i gałęzi na odległość do 2km w miejsce wskazane przez właścicieli nieruchomości na których rosną drzewa - 18 szt. 14. Ścinanie drzew w warunkach utrudnionych (ścinanie częściami lub etapami przy użyciu podnośnika montażowego), fi 101-130cm wraz z wywiezieniem dłużyc i gałęzi na odległość do 2km w miejsce wskazane przez właścicieli nieruchomości na których rosną drzewa - 14 szt. 15. Ścinanie drzew w warunkach utrudnionych (ścinanie częściami lub etapami przy użyciu podnośnika montażowego), fi powyżej130cm wraz z wywiezieniem dłużyc i gałęzi na odległość do 2km w miejsce wskazane przez właścicieli nieruchomości na których rosną drzewa - 24 szt. III .Roboty ziemne: 1.Wykonanie wykopów w gruntach kategorii I-V z transportem urobku na odkład/nasyp na odl. do 6km + 2% na schodkowanie skarp - 847,72 m3 2. Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntów kategorii I-VI z uzyskanego z wykopu z transportem gruntu z odkładu: 211,93 m3 3. Wykonanie nasypów w gruntach kategorii I-III pozyskaniem i transportem gruntu z odl. . ponad 15km (suma x 1,1) - 1407,64 m3 IV. Podbudowy 1.Wykonanie pod płyty drogowe platform roboczych podbudowy z tłucznia kamiennego, gr. w-wy 50cm po zagęszczeniu - 50% do odzysku - 719,55 m2 V. Nawierzchnie 1.Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych pełnych gr. 20cm - nawierzchnie platform roboczych z wypełnieniem wolnych przestrzeni betonem - materiał Wykonawcy z założeniem 50% odzysku - 492,00 m2 VI. Roboty wykończeniowe 1. Ręczne plantowanie skarp i dna wykopów oraz korony nasypów w gruntach kat. I III - 909,00 m2 2.Umocnienie skarp przez obsianie - wykonanie hydroobsiewu- 909 00 m2 3. Humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 5cm - humus z odkładu - 909,00 m2 VII. Inne roboty 1.Wykonanie pali żelbetowych o śr. 800mmz betonu C20.25 typu CFA wraz ze zbrojeniem kształtownikiem HEB 200mm wraz z przygotowaniem i demontażem tymczasowych stanowisk dla maszyn i urządzeń - 720 m 2.Zwiększona ilość betonu w związku z wykonywaniem w gruncie pali żelbetowych o śr. 800mmz betonu C20/25 typu CFA - 144,69 m3 3. Wykonanie kotew gruntowych iniekcyjnych L=15m wraz z wykonaniem i montażem podłużnego wzmocnienia z CE 260 i iniekcją- 465,00 m VIII. Fundamenty 1.Wykonanie ścianki szczelnej z grodzic stalowych - na wodzie - ścianki G62 dla wykonania zabezpieczenia stanowisk roboczych i dróg technologicznych. Ścianki Wykonawcy robót do odzysku w całości -984 m2 2.Wykonanie żelbetowego oczepu na długości pali z betonu kl. C20.25 wraz z deskowaniem i zbrojeniem stalą klasy A-IIIN oraz wykonaniem dylatacji pomiędzy segmentami oczepów - 100,44 m3 Szczegółowe dane dotyczące obmiarów, zakresu prac znajdują się w przedmiarze robót dołączonym do niniejszej SIWZ. 3. Do w.w prac niezależnie od zakresu robót objętego przedmiarem , wynagrodzenie ustalone będzie w formie ryczałtowej, niezmiennie do dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego i ma zawierać ponadto wszelkie koszty związane z: - urządzeniem zaplecza budowy, - zabezpieczeniem robót pod względem BHP, -doprowadzeniem terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego, - usuwaniem kolizji z urządzeniami podziemnymi wynikłych przy realizacji projektu, - wyłączeniem z ruchu ciągów pieszych i jezdnych, - organizacją placu budowy, - naprawą nie zainwentaryzowanych urządzeń podziemnych, - powstałymi podczas wykonywania robót innymi okolicznościami nie przewidzianymi przez Wykonawcę,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium a) Wysokość wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 25.000, złotych, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 b)Termin wniesienia wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: - wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. - wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w kasie Zamawiającego w budynku Urzędu Gminy w Haczowie, w pok. nr 5 przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku o/Haczów nr 68864210702007700007490004 , w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego w budynku Urzędu Gminy w Haczowie, w pok. Nr 5 przed upływem terminu składania ofert. c) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.haczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach