Przetargi.pl
Zabezpieczenie antykorozyjne stalowej konstrukcji nośnej dachu i ścian oraz docieplenie dachu pawilonu nr VII Palmiarni Miejskiej w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabezpieczenie antykorozyjne stalowej konstrukcji nośnej dachu i ścian oraz docieplenie dachu pawilonu nr VII Palmiarni Miejskiej w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zabezpieczenie antykorozyjne stalowej konstrukcji nośnej dachu i ścian oraz docieplenie dachu pawilonu nr VII Palmiarni Miejskiej w Gliwicach. W tym: - czyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji dachu, - docieplenie dachu płytami styropianowymi laminowanymi papą obustronnie, - wykonanie obróbek blacharskich, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną, - naprawa rynien i wymiana rur spustowych, - czyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji ścian pawilonu oraz komina kotłowni. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym: - odwodnienie węzłów konstrukcji stalowej poprzez nawiercenie otworów, - wymiana skorodowanych śrub, - mycie ciśnieniowe i odtłuszczenie konstrukcji, - czyszczenie konstrukcji do stopnia St2, - zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji poprzez malowanie - łączna grubość powłok min. 200 mikronów, trwałość powłok min. 10 lat, - docieplenie dachu płytami styropianowymi gr. min 10 cm, oklejonymi dwustronnie papą z mocowaniem do pokrycia dachu z blachy trapezowej, - wymiana obróbek blacharskich rur spustowych oraz naprawa rynien, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną, - malowanie elewacji oraz podjazdu dla niepełnosprawnych przy pawilonie wejściowym. Załącznikami do niniejszej specyfikacji są: - przedmiar robót, - opis techniczny - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga: - wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania poszczególnych etapów robót oraz zestaw farb do wykonania robót antykorozyjnych, - do wykonania robót należy stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, - odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z opisem technicznym i przedmiarem robót, - ewentualne szkody wynikłe w trakcie wykonywania robót, Wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem. Należy zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie elewacji w trakcie wykonywania robót antykorozyjnych oraz zabezpieczenie pomalowanej konstrukcji w trakcie układania papy termozgrzewalnej. Z odbioru zostanie sporządzony protokół końcowy odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić certyfikaty lub deklaracje zgodności materiałów zastosowanych do wykonania robót. W razie potrzeby zamawiający udostępni wykonawcy media (energia elektryczna i woda). Wykonawca zostanie obciążony kosztami faktycznego ich zużycia. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: - stałego utrzymania porządku i ładu na terenie robót, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu odpadów pochodzących z rozbiórek, - odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w szczególności przy pracach na wysokości i p.poż., - zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, - udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki przystąpienia do postępowania: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodleganiu wykluczenia, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zrealizowali minimum 3 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto każda. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zatrudniają odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk, posiadający kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia: Personel kierowniczy: 1. kierownik robót budowlanych, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specyfikacji konstrukcyjno-budowlanej, wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Personel wykonawczy: - min. 5 osób. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazane doświadczenie i wiedza poszczególnych podmiotów podlega sumowaniu, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnienia/nie spełnienia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt.1).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art.22 ust.1, art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, e) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzuk.gliwice.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach