Przetargi.pl
Wytwarzanie i dostarczanie obiadów dla uczniów Gimnazjum w Opalenicy, uczniów Szkół Podstawowych w Dakowych Mokrych, Porażynie, Jastrzębnikach, Urbanowie, Kopankach, Rudnikach i Wojnowicach od 4 stycznia do 30 czerwca 2010r.

Ośrodek Pomocy Społecznej w Opalenicy ogłasza przetarg

  • Adres: 64-330 Opalenica, ul. Wyzwolenia 27
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4477280 , fax. 061 4475686
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Opalenicy
    ul. Wyzwolenia 27 27
    64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4477280, fax. 061 4475686
    REGON: 63080668100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wytwarzanie i dostarczanie obiadów dla uczniów Gimnazjum w Opalenicy, uczniów Szkół Podstawowych w Dakowych Mokrych, Porażynie, Jastrzębnikach, Urbanowie, Kopankach, Rudnikach i Wojnowicach od 4 stycznia do 30 czerwca 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wytwarzanie i dostarczanie obiadów dla uczniów Gimnazjum w Opalenicy, uczniów Szkół Podstawowych w Dakowych Mokrych, Porażynie, Jastrzębnikach, Urbanowie, Kopankach, Rudnikach i Wojnowicach od 4 stycznia do 30 czerwca 2010r. - ok. 13.560 świadczeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz złożenie kompletu dokumentów wymienionych poniżej. Każda oferta będzie oceniona czy zawiera żądany dokument, czy też nie i w zależności od tego będzie spełniała, bądź nie warunki wymagane od wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta cenowa sporządzona na podstawie zał. nr 1 określającego wytyczne przygotowywania i wydawania obiadów, zał. nr 2, 2) oświadczenie o przyjęciu warunków stawianych przez zamawiającego dotyczących realizacji zadania, zał. nr 3, 3) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zał. nr 4, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /załączając ksero dokumentu wykonawca zobowiązany jest uwierzytelnić zgodność zaświadczenia z oryginałem/, 5) wypełniony projekt umowy wraz z podpisanym przez upoważnione osoby oświadczeniem o przyjęciu warunków umowy, zał. nr 5, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub gdy oświadczenia i dokumenty podpisuje osoba, której uprawnienia do reprezentowania nie wynikają z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 4 /załączając ksero dokumentu należy uwierzytelnić jego zgodność z oryginałem/. W przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich składa dokumenty wymienione pkt 3 i 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.opalenica.pl zakładka - Jednostki organizacyjne gminy, Ośrodek Pomocy Społecznej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach