Przetargi.pl
dostawa mrożonych warzyw i przetworów mięsnych - nr sprawy 8/ż/09

Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 766 96 42/43
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu
    ul. Wrocławska 193-195
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 766 96 42/43
    REGON: 00032034800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła więziennictwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa mrożonych warzyw i przetworów mięsnych - nr sprawy 8/ż/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb COSSW w Kaliszu mrożonych warzyw i przetworów mięsnych. 1) różyczki kalafiorowe zamrożone 3.500 kg 2) brokuły różyczki zamrożone 3.500 kg 3) kapusta brukselka zamrożona 3.000 kg 4) fasolka szparagowa cięta zamrożona 3.500 kg 5) marchew typu junior mrożona 2.000 kg 6) marchew mrożona 2.000 kg 7) marchew z groszkiem mrożona 2.000 kg 8) mieszanka warzywna 7-składnikowa mrożona 2.000 kg 9) włoszczyzna mrożona 500 kg 10) pieczarki mrożone 4.000 kg 11) mieszanka kompotowa mrożona 1.000 kg 12) szpinak zamrożony 3.000 kg 13) mieszanka chińska 2.000 kg 14) bukiet warzyw 3.000 kg 15) warzywa na patelnię z boczkiem i ziemniakami 3.000 kg 16) flaczki w rosole mrożone 500 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153311709
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełnią ci wykonawcy, którzy prowadzą potwierdzoną wpisem do ewidencji lub właściwego rejestru działalność gospodarczą; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie poniższych dokumentów wymienionych w tym punkcie. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, aby wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców: wskazanie celu gospodarczego zgodnego z wykonaniem zamówienia, sposób współdziałania wykonawców przy wykonaniu zamówienia, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z wykonawców, solidarną odpowiedzialność wobec zamawiającego, oznaczenie czasu trwania umowy, obejmującego, przynajmniej, okres wykonania zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z wykonawców do czasu wykonania zamówienia oraz upływu okresu gwarancji i rękojmi, zakaz dokonywania w umowie zmian, mogących mieć wpływ na wykonanie zamówienia, bez zgody zamawiającego, wskazanie tzw. Partnera wiodącego - Pełnomocnika, który będzie reprezentował wszystkich wykonawców wobec zamawiającego w czasie wykonywania zamówienia oraz do upływu okresu gwarancji i rękojmi, z którym zamawiający będzie prowadził wszelką korespondencję, oraz na którego rachunek bankowy zamawiający będzie przekazywał należności za wykonanie zamówienia. B. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach