Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie ogłasza przetarg
- Adres: 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2011-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie
ul. Armii Krajowej 84 84
83-110 Tczew, woj. pomorskie - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wynajem ekipy remontowej do drobnych prac utrzymaniowych na terenie Powiatu Tczewskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Wynajem ekipy remontowej do drobnych prac utrzymaniowych w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego. 2.2 Zakres planowanych prac obejmuje: a) ekipa będzie pracowała między innymi przy remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznych grysem z emulsją, wbudowywaniu masy mineralno-asfaltowej, bieżącym utrzymaniu pasa drogowego. Prace remontowe będą prowadzone przy wykorzystaniu materiałów Zamawiającego. b) wykonanie oznakowania robót zgodnie z projektem organizacji ruchu sporządzonym w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. (Dz. U. Nr 177 poz. 1729). 2.3 Przystąpienie do przetargu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem następujących warunków: - Wykonawca musi zapewnić minimum jedną ekipę składającą się z minimum trzech osób z pojazdem o ładowności minimum 8 ton. Dodatkowo Wykonawca musi zapewnić wyposażenie ekipy w beczkę do transportu emulsji asfaltowej (do jednorazowego załadunku 500 l emulsji), zagęszczarkę gruntu, przecinarkę spalinową do asfaltu, sprzęt do załadunku oraz wszelkie niezbędne narzędzia do prowadzenia prac. Ekipa musi posiadać minimum jeden telefon komórkowy - stały kontakt z Zamawiającym. - prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego - niemożliwe jest zaplanowanie ich orientacyjnych ilości. W roku 2010 zlecono ok. 1000 godz pracy ekipy. Podane ilości należy traktować jedynie jako pomoc w określeniu orientacyjnej wielkości przedmiotu zamówienia - nie mogą one stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Są to jedynie prognozowane ilości na rok 2011 - rzeczywiste ilości będą zależne od bieżących potrzeb Zamawiającego. - przed przystąpieniem do pierwszego zlecenia Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania wzorcowego projektu oznakowania robót, który będzie stosowany przez cały okres trwania umowy. Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za prawidłowe oznakowanie robót. - roboty Wykonawca musi rozpocząć w oparciu o telefoniczne lub pisemne zlecenie od Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni od daty jego otrzymania. Wykonawca w miarę możliwości przystąpi do robót w dniu otrzymania zlecenia. - rozliczanie następować będzie zbiorczo na koniec każdego miesiąca na podstawie protokołów odbioru wykonanych robót. Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zgłosić do Zamawiającego godzinę rozpoczęcia i zakończenia robót. Załadunek materiałów nie wlicza się w czas pracy. Wykonawca jest zobowiązany telefonicznie zgłosić godzinę zakończenia pracy na drodze. Godziny nie potwierdzone zgłoszeniem do Zamawiającego nie będą zapłacone. - Wykonawca jest zobowiązany do wskazania Zamawiającemu stałej godziny przerwy śniadaniowej pracowników trwającej 15 minut, która będzie odliczana od płatnego czasu pracy. W zależności od potrzeb istnieje możliwość wystąpienia konieczności wydłużenia czasu pracy Wykonawcy do 10 godzin na dobę. - załadunek materiałów przez ekipę Wykonawcy będzie się odbywał każdego dnia rano i będzie potwierdzany dokumentem RW. - czas trwania prac zależeć będzie od stopnia trudności i zakresu robót. Zakres i czas robót ustali każdorazowo Zamawiający z Wykonawcą. - zaoferowane stawki będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania usługi. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie podczas transportu i w trakcie wykonywania usług. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi leśnej nr 39 o nazwie JEZIORO BIAŁE w Leśnictwie Wdzydze
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej nr 38 o nazwie JEZIORO KRAMSKO w Leśnictwie Debrzyno
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej nr 16 o nazwie WIERZYSKO w Leśnictwie Wierzysko wykorzystywanej jako dojazd pożarowy
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wzdłuż ulicy Kaszubskiej w Zbychowie
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI KRĘPIEC GM. PRUSZCZ GDAŃSKI
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ul. Wiczlińskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Obwodowej : budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy ul. Obwodowej od kanału Łyskiego do ul. Łąkowej w Redzie - Etap I
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi transportu rolnego Sikorzyno, gmina Stężyca
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja drogi dla rowerów i chodnika przy ul. Wielkopolskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi osiedlowej na ul. Leśnej w Damnicy
Dodano: 2016-07-25