Przetargi.pl
Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetlenia w budynku Domu Ludowego w Dziwiszowie

Urząd Gminy Jeżów Sudecki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-521 Jeżów Sudecki, ul. Długa 63
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7132254 , fax. 075 7132254
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jeżów Sudecki
    ul. Długa 63 63
    58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7132254, fax. 075 7132254
    REGON: 00053651600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowsudecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetlenia w budynku Domu Ludowego w Dziwiszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Podtynkowe układanie kabla i przewodów kabelkowych w rurach: YKY 5x35 mm2 m - 21 m, YKY 5x25 mm2 - 16 m, YDY 5x10 mm2 - 31 m, YDY p 3x1,5 mm2 - 150 m, YDY p 3x2,5 mm2 - 480 m, YDY zo 5x10 mm2 32 m, YDY 5x4 mm2 - 28 m. 2. Montaż tablic TG i TS - 2 komplety. 3. Montaż żyrandoli opraw i lamp 52 komplety. 4. Montaż puszek instalacyjnych, o śr. do 60 mm podtynkowych - 53 szt. 5. Montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym - 60 szt. 6. Wykonanie badań i pomiarów rezystencji instalacji elektrycznej i uziemiającej. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót przedmiotowego zadania. Miejsce realizacji: Dziwiszów .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Obowiązuje w wysokości 2.000złotych wniesione w pieniądzu lub gwarancjach ubezpieczeniowych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także zatrudniają osoby zdolne do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca oso-bowości prawnej, a także te podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie pono-szą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nienależytego wyko-nania umowy. 3. Ocena spełnienia przez wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i do-kumentów, o których mowa w pkt. IX
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także zatrudnia osoby zdolne do wykonania zamówienia. 3. Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia w /w oświadczeń należy złożyć: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2/ Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeżeli podmioty składają ofertę wspólną. 3/ Oświadczenia właściwego naczelnika Urzedu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia do kierowania robotami w branży budowlanej o specjalności drogowej, z załączeniem dokumentu stwierdzającego, że osoba posiada wymagane uprawnienia. 5/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat robót budowlanych, a jeżeli okres działal- ności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Oferenci, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Postanowienia art. 24 ustawy, stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip jezowsudecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach