Przetargi.pl
REMONTU SANITARIATÓW W BUDYNKU SZKOŁY ZSP W OLEŚNICY

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. M. Skłodowskiej-Curie w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 67/69
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3143041 , fax. 071 3143041
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. M. Skłodowskiej-Curie w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 67/69
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3143041, fax. 071 3143041
    REGON: 00018957500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.olesnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONTU SANITARIATÓW W BUDYNKU SZKOŁY ZSP W OLEŚNICY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w zakresie: REMONTU SANITARIATÓW W BUDYNKU SZKOŁY ZSP W OLEŚNICY Zakres robót obejmuje roboty remontowe budowlano-instalacyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (zgodnie z art. 22, ust. 1 pzp), którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej; - zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane dokumenty: - wykaz zrealizowanych 2 zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargu z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę oświadczeń i dokumentów żądanych od wykonawcy (metodą spełnia/nie spełnia) przez powołaną u zamawiającego Komisję Przetargową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.Oświadczenia Wykonawcy stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ: - oświadczenie nr 1 (zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy) - oświadczenie nr 2 dot. akceptacji projektu umowy zawartej w załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenie nr 3 o zapoznaniu się ze stanem technicznym budynku głównego szkoły, - oświadczenie nr 4 dot. obowiązku użycia materiałów i wyrobów posiadających odpowiednie atesty. 2.Zaakceptowany i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ, określający warunki umowy, która będzie zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3.Oferta Wykonawcy -załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. Dokumenty i Oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu 5.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie(wg załącznika Nr 4 do SIWZ). 8.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5 i6 niniejszej informacji,składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9.W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów (np. tzw. konsorcjum), oświadczenia i dokumenty potwierdzające formalną stronę ich funkcjonowania (pkty 1,5 i 6 niniejszej Informacji) składa każdy podmiot utworzonego konsorcjum. 10.Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 11.Ponadto wykonawca powinien w swojej ofercie podać podstawowe dane, umożliwiające z nim kontakt oraz osobę odpowiedzialną za realizację oferty. 12.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę 13.Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp.olesnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach