Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna) ogłasza przetarg
- Adres: 57-330 Szczytna, ul. Wolności 42/13
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8683305 , fax. 074 8683020
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna)
ul. Wolności 42/13 42/13
57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie
tel. 074 8683305, fax. 074 8683020
REGON: 00053119200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oświetlenia ulicznego na ulicy Kołątaja w Szczytnej w ramach zadania, pn. Budowa infrastruktury technicznej na terenach przy ulicy Szpitalnej, Słonecznej, i Kochanowskiego w Szczytnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem oświetlenia ulicznego ulicy Kołątaja w Szczytnej - zgodnie z częścią 5 i 6 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453111001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w przetargu są: spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz spełnianie wszystkich warunków zamówienia określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie sprawdzona poprzez weryfikację załączonych do oferty dokumentów podanych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg załączonego wzoru (część 2 niniejszej SIWZ), sporządzony w języku polskim, wypełniony na maszynie do pisania lub ręcznie nieścieralnym atramentem/tuszem, lub sporządzony na komputerze, podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Formularz oferty ma być wypełniony przez Wykonawcę tylko w miejscach do tego przeznaczonych, czyli w miejscach wykropkowanych. Jeżeli Wykonawca do swojej oferty załączy formularz oferty o treści innej niż wzór znajdujący się w tej SIWZ, jego oferta zostanie odrzucona. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (część 4 niniejszej SIWZ) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym m.in. przedmiotowi zamówienia. Dokument ten nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentów, o których mowa w punkcie 3. 5. Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego oraz braku zaległości składkowych wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. (część 7 niniejszej SIWZ) 6. Wykaz kadry kierowniczej oraz pracowników Wykonawcy, którzy będą odpowiedzialni za realizację zamówienia wraz z oświadczeniem, że ich doświadczenie i kwalifikacje zawodowe są wystarczające do wykonywania prac objętych zamówieniem. Dodatkowo, Wykonawca obowiązkowo załączy kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem uprawnień kierownika budowy i jego aktualne zaświadczenie z izby inżynierów, wydane na okres pokrywający się z okresem realizacji zamówienia. Jeżeli, okres ten nie będzie pokrywał się z okresem realizacji zamówienia (będzie krótszy), Wykonawca, załączy do oferty oświadczenie, że najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy zaświadczenie z izby inżynierów wydane na okres pokrywający się z okresem realizacji zamówienia. 7. Wykaz posiadanego lub wynajętego sprzętu, umożliwiającego wykonanie przedmiotu zamówienia. 8. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Dane dotyczące podwykonawców zakres powierzonych im prac do wykonania, oraz oświadczenie Wykonawcy, że bierze pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców. 11. Wypełniony w wyznaczonych miejscach, ręcznie, maszynowo lub na komputerze formularz przedmiaru robót (część 5b) niniejszej SIWZ), który po wypełnieniu stanie się kosztorysem ofertowym. Jeżeli Wykonawca załączy do oferty kosztorys w innej formie, jego oferta zostanie odrzucona. 12. Parafowany przez osoby upoważnione do podpisania oferty formularz projektu umowy (część 3 niniejszej SIWZ - parafowana każda strona umowy) wraz wypełnieniem wszystkich pozycji dotyczących Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczytna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych branży elektrycznej w zakresie wewnętrznych instalacji elektrycznych i niskoprądowych, w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Remont zabytkowego Ratusza Miejskiego w Dzierżoniowie.
Dodano: 2016-07-07 - Posadowienie i przyłączenie do sieci elektroenergetycznej stacjonarnego kontenerowego zespołu spalinowo - elektrycznego, o mocy 250 kVA w Jednostce Wojskowej 4161 w Kłodzku
Dodano: 2015-07-03 - Dostosowanie akustyki Sali koncertowej dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia w Sycowie wraz z dostosowaniem niezbędnej infrastruktury
Dodano: 2015-07-02 - Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatek schodowych oraz dostosowanie obiektu Szpitala w Gryfowie Śląskim ul. Rzeczna 25, którego właścicielem jest Powiat Lwówecki do wymagań p. pożarowych
Dodano: 2014-12-29 - Wykonanie sieci komputerowej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Sienkiewicza 11 w Ząbkowicach Śląskich
Dodano: 2014-11-24 - Roboty budowlane - Modernizacja i rozbudowa instalacji klimatyzacyjnej w pom. Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej
Dodano: 2013-10-21 - Remont instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Publicznego Przedszkola nr 3 w Świebodzicach
Dodano: 2013-06-06 - Budowa infrastruktury informatycznej dla osób wykluczonych w gminie Dobroszyce
Dodano: 2013-03-01 - Budowa oświetlenia ulic: Pomarańczowej, Owocowej, Cytrynowej, Czereśniowej, Gruszkowej, Śliwkowej w Polkowicach w ramach zadania pn. Przebudowa oświetlenia na terenie gminy
Dodano: 2013-01-16 - Przebudowa oświetlenia ul. Kolejowej w Polkowicach na odcinku od ul. K. B. Kominka do ronda (ul. Dąbrowskiego) w ramach zadania pn. Przebudowa oświetlenia na terenie gminy
Dodano: 2012-11-23