Milickie Stowarzyszenie Przyjaciół Dzieci i Osób Niepełnosprawnych ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, ul. Mikołaja Kopernika 20
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3841110 , fax. 071 3830014
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Milickie Stowarzyszenie Przyjaciół Dzieci i Osób Niepełnosprawnych
ul. Mikołaja Kopernika 20 20
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 071 3841110, fax. 071 3830014
REGON: 93012594800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mspdion.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: organizacja pozarządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup autobusu 19-to miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakup autobusu 19-to miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. szczegółowy opis pojazdu znajduje sie w załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł( pięć tysięcy złotych )do dnia 02.10.2009 do godziny 9.00 ( jest to termin do którego pieniądze powinny znajdować się na koncie zamawiającego) Wadium może być wnoszone wyłącznie w formie pieniężnej i należy je wpłacić na konto zamawiającego nr. 33 9582 0000 2000 0000 0404 0001 z dopiskiem przetarg nieograniczony - dostawa samochodu 19-to miejscowego Wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po ogłoszeniu wyniku postępowania przetargowego
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu tj: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówień
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr.2 do SIWZ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mspdion.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup w formie leasingu operacyjnego autobusu przeznaczonego do przewozu osób
Dodano: 2016-05-06 - Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu , co najmniej 23 osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2015-09-18 - Dostawa nowego autobusu dla Gminy Kunice
Dodano: 2015-04-16 - Dostarczenie samochodu 9-miejscowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach
Dodano: 2015-03-30 - Najem pojazdu do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. D przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu
Dodano: 2015-02-05 - Najem pojazdu do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. D przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu
Dodano: 2015-01-15 - Zakup samochodu dla Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 w Wałbrzychu - busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich
Dodano: 2014-10-30 - Najem pojazdu do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. D przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu
Dodano: 2014-10-24 - Zakup samochodu dla Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 w Wałbrzychu - busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich
Dodano: 2014-10-10 - Dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2014-09-22