Przetargi.pl
Wymiana stropodachu na budynku 117 - Zp/pn/42/2013

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 74 53 , fax. 81 551 74 52
  • Data zamieszczenia: 2013-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
    ul. Dywizjonu 303 35 35
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 74 53, fax. 81 551 74 52
    REGON: 06005921600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stropodachu na budynku 117 - Zp/pn/42/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i wymiany stropodachu na budynku nr 117 - Hangar ,Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie. W zakres przedmiotu umowy wchodzą w szczególności: 1.uzyskanie wymaganych decyzji, uzgodnień oraz pozwoleń, 2.opracowanie dokumentacji projektowej, 3.wykonanie zabezpieczeń, oznakowania, daszków itp. w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób trzecich i użytkowników oraz wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do przystąpienia do realizacji robót budowlanych, 4.wykonanie robót podstawowych objętych dokumentacją projektową (roboty demontażowe, wymiana stropodachu, wykonanie i montaż instalacji odgromowej) w terminie określonym w umowie, 5.wykonanie prac porządkowych, 6.przeprowadzenie utylizacji odpadów powstałych przy realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 185 poz. 1243 ze zm.), 7.wykonanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do odbioru określonej w umowie, 8.odbiór końcowy i przekazanie w użytkowanie przedmiotu umowy Zamawiającemu. Porozumiewanie się stron w sprawach związanych z wykonywaniem robót oraz dotyczących realizacji umowy odbywać się będzie poprzez zapisy w dzienniku budowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował załogą wykonawczą posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości. Szczegółowy zakres robót określa Program funkcjonalno-użytkowy. W wersji elektronicznej zawiera się w pliku pod nazwą Program funkcjonalno-użytkowy i przedmiar - dostępny na stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego -załącznik do SIWZ. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia terenu budowy w zakresie niezbędnym dla zabezpieczenia finansowego przed skutkami powstania szkody w mieniu zamawiającego na skutek następstw okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi wykonawca. Potwierdzenie ubezpieczenia budowy wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 30 dni od dnia wprowadzenia na budowę. Wykonawca akceptuje warunki umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. Umowa będzie zawarta na całość robót - cena ryczałtowa na podstawie oferty przedłożonej przez Wykonawcę, minimalny okres gwarancji 60 m-cy. W całkowitej cenie ofertowej przedkładanej przez wykonawcę będą zawarte wszelkie cła, usługi geodezyjne i inne należności płatne przez wykonawcę, według stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania, wymagane Prawem Budowlanym w celu uzyskania pozwolenia na budowę i decyzji na użytkowanie .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości - 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach