Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w salach dydaktycznych, szatniach Szkoły Podstawowej Nr 15 w Olsztynie

Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Wojciecha Kętrzyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-507 Olsztyn, ul. Kętrzyńskiego 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5335045, 504165898 , fax. 089 5335045
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Wojciecha Kętrzyńskiego
    ul. Kętrzyńskiego 10 10
    10-507 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5335045, 504165898, fax. 089 5335045
    REGON: 00071639400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp15olsztyn.usr.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w salach dydaktycznych, szatniach Szkoły Podstawowej Nr 15 w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonywanie wymiany okien z PCV oraz robót towarzyszących wraz z wywozem materiałów z rozbiórki i ich utylizacją oraz zabezpieczeniem miejsca robót. Wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy powlekanej koloru białego. Uzupełnienie tynku, roboty malarskie ościeży. Roboty powinny być wykonane zgodnie z przepisami bhp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium dla zadania wynosi 2400,00 zł. Należy wpłacić na konto bankowe Szkoły Podstawowej Nr 15, 10 - 507 Olsztyn, ul. Kętrzyńskiego 10 prowadzone przez Bank Pekso S.A. I/Oddział w Olsztynie nr 58 1240 1590 1111 0010 0100 0697 Dowód wpłaty wadium z dokładną identyfikacją wpłacającego, dowód powinien być dostarczony dla zamawiającego minimum 3 dni przed otwarciem ofert, lub złożony wraz z ofertą
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia, 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich 10 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, polegająca na przebudowie, remoncie lub budowie nowego obiektu kubaturowego. Wymagana robota musi być potwierdzona dokumentami Zleceniodawców o jej zakończeniu i należytym wykonaniu (opinie, referencje, protokoły itp.) 5. Dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w danej specjalności budowlanej wydanej na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału postępowaniu sporządzone wg wzoru będącego załącznikiem nr 2 SIWZ, który znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wg wzoru będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ, który znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. 4. Dokumenty od Zleceniodawców potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt.2 zostały zakończone i należycie wykonane (opinie, referencje, protokoły itp.) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa, pkt.1-5 posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) Decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w określonej specjalności budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień budowlanych do kierowania tego rodzaju robotami budowlanymi wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów osoby nadzorującej prace ze strony Wykonawcy. b) Aktualne zaświadczenie tej osoby o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp15olsztyn.usr.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach