Przetargi.pl
Przebudowa ulicy J. Burskiego w Pasymiu

Urząd Miasta i Gminy Pasym ogłasza przetarg

  • Adres: 12-130 Pasym, ul. Rynek 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6212010 w. 35 , fax. 089 6212011
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Pasym
    ul. Rynek 8 8
    12-130 Pasym, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6212010 w. 35, fax. 089 6212011
    REGON: 00053831400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pasym.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy J. Burskiego w Pasymiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. J. Burskiego w Pasymiu. Długość przebudowywanej ulicy - 542 mb, Szerokość przebudowywanej ulicy - 6 mb, Szerokość chodników 1,5 mb, A. Część drogowa. 1. Inwentaryzacja stanu istniejącego. W obecnym stanie ulica Burskiego posiada nawierzchnię gruntową. Projektowana ulica posiada klasę D (ulica dojazdowa). Jest ona jedna z ulic zapewniających obsługę komunikacyjną osiedli mieszkaniowych oraz pojedynczych obiektów zlokalizowanych w tej części miasta Pasym. Ulica Burskiego będzie stanowić główne podłączenie w/w terenów do drogi krajowej nr 53. W pasie drogowym ulicy występują następujące urządzenia obce: - przewody wodociągowe - napowietrzne linie energetyczne wraz z oświetleniem - kablowe linie energetyczne - kanalizacja sanitarna - kable telekomunikacyjne - napowietrzne linie telekomunikacyjne Dla ulicy Burskiego, która stanowi główne połączenie osiedla z drogą krajową nr 53 przyjęto kategorię ruchu KR2. Nawierzchnię na ulicy Burskiego zaprojektowano bitumiczną. 2. Warunki gruntowe. Warunki gruntowe ulicy Burskiego są korzystne i pozwalają po odpowiednim przygotowaniu bezpośredniego podłoża ułożyć projektowaną nawierzchnię. 3. Rozwiązania sytuacyjne. Przebieg projektowanych ulic przyjęto zgodnie z planem zagospodarowania miasta. Zaprojektowano podłączenie ulicy Burskiego do drogi krajowej nr 53. Skrzyżowanie projektowanej ulicy Burskiego z droga krajową nr 53 zostało uzgodnione z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie będącą administratorem drogi krajowej nr 53. 4. Profil podłużny. Profil podłużny ulicy J. Burskiego dostosowano do poziomu istniejącej nawierzchni gruntowej oraz wjazdów do bram i garaży. 5. Odwodnienie ulic. Wody opadowe z ulicy odprowadzone będą do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Po oczyszczeniu będą odprowadzane do istniejących rowów melioracyjnych oraz do gruntu za pomocą urządzeń rozsączających. Projekt kanalizacji deszczowej stanowi osobne opracowanie. 6.Konstrukcja nawierzchni. Dla ulicy Burskiego przyjęto nastepującą konstrukcje nawierzchni: - w-wa ścieralna z asfaltobetonu 0/16 grub. 5 cm - w-wa wiążąca z asfaltobetonu 0/20 grub. 7 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm Konstrukcje wjazdów do bram i garaży: - kostka betonowa (kolorowa) grub. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm Konstrukcja chodników i ścieżek rowerowych: - kostka betonowa (szara) grub. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 10 cm 7. Projekt oznakowania. Projekt oznakowania stanowi odrębne opracowanie projektowe. 8. Uzgodnienie i decyzje. Projekt budowy ulicy J. Burskiego na terenie miasta Pasym uzgodniono z: - Urzędem Miasta i Gminy w Pasymiu - Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie w zakresie skrzyżowań z drogą krajową nr 53 - Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Szczytnie - Starostwem Powiatowym w Szczytnie B. Część sanitarna 1. Kanalizacja grawitacyjna. Kanalizację należy wykonać z rur gładkościennych kielichowych z litego polipropylenu PP o sztywności SN 10. zgodnych z normą PN EN 1852 - typu AWEDUKT PP SN 10. Rury muszą być odporne na płukanie wysokociśnieniowe zgodnie z normą DIN VI9517. oraz posiadać klasę sztywności obwodowej SN 10. Rury muszą być łączone w sposób uniemożliwiający ich wypięcie się (system Safety Lock). 2. Studnie kanalizacji deszczowej. Studnie kanalizacyjne DN 500 lub DN 1000 z polietylenu - systemu ROMOLD lub inne o zbliżonych parametrach technicznych i użytkowych. 3. Podczyszczanie wód opadowych. Do podczyszczania ścieków deszczowych przewidziano zespół składający się z osadnika poziomego, separatora lamelowego oraz studni do pobierania próbek. 4. Odprowadzanie wód opadowych do odbiornika. Wprowadzenie wód opadowych nastąpi do istniejącego cieku wodnego oraz do gruntu przy pomocy skrzynek rozsączających Rausikko Box lub innych o zbliżonych parametrach technicznych i użytkowych. Oprócz kanalizacji deszczowej bezpośrednio umieszczonej w ulicy Burskiego należy wykonać odprowadzenie wód opadowych wzdłuż drogi krajowej k-53 do istniejącego rowu o długości ok. 140 m wraz z urządzeniami oczyszczającymi (separator, studzienki) oraz ok. 250 m sieci w ulicy Polnej wraz z urządzeniami oczyszczającymi i rozsączającymi. Łączna długość sieci kanalizacyjnej wynosi ok. 930 m. C. Przebudowa kolizji elektroenergetycznych. Kolizja występuje przy skrzyżowaniu z ul. Pieniężnego w pobliżu słupowej stacji transf. ozn. Pasym Zientary S-0131. Należy wykonać z godnie z projektem technicznym. D. Część telekomunikacyjna. Przebudowa kanalizacji telekomunikacyjnej zgodnie z projektem technicznym. E. Gospodarka szatą roślinną. Do wycięcia planowanych jest 18 drzew znajdujących się na obszarze inwestycji oraz 22, 5 m? krzewów. Na powyższe uzyskano decyzję o pozwoleniu na wycinkę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe przy inwestycjach polegających na budowie, przebudowie, remontowaniu i renowacji dróg oraz dysponują potencjałem technicznym i kadrowym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składa wniosek sporządzony ściśle wg formularza, wraz z następującymi dokumentami, oświadczeniami i informacjami:1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3)Wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych a jeżeli okres działalności jest krótszy - to z tego okresu - odpowiadających przedmiotowi zamówienia, o wartości powyżej 1 000 000 zł (co najmniej pięciu robót, gdzie każda następna będzie punktowana dodatkowo) z podaniem ich wartości oraz roku i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie. Należy wykazać roboty budowlane zakończone przed dniem wszczęcia postępowania. Potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. 4)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji, potwierdzających niezbędna wiedzę do wykonania zamówienia, doświadczenia zawodowego, uprawnień budowlanych wraz z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 5)W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Przy składaniu wniosków przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Wzór wniosku znajduje się na stronie Zamawiającego wraz z niezbędnymi do niego załącznikami.W przypadku wykazania przez wykonawców takiej samej ilości wykonanych robót, zamawiający zaprosi 5 i każdego następnego wykonawcę, który wykazał taką samą ilość robót jak ostatni zakwalifikowany. W przypadku mniejszej liczby wykonawców, którzy zgłoszą się do przetargu, do złożenia ofert zaproszeni zostaną wszyscy wykonawcy, spełniający warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wniosek wraz załącznikami znajduje sie na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.pasym.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach