Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 126029 N w miejscowości Karolewo, działka Nr 108, Gmina Kętrzyn.

Urząd Gminy Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7512474 w. 17 , fax. 089 7512746
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kętrzyn
    ul. Kościuszki 2 2
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7512474 w. 17, fax. 089 7512746
    REGON: 00053553400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 126029 N w miejscowości Karolewo, działka Nr 108, Gmina Kętrzyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 126029 N w miejscowości Karolewo, działka Nr 108, Gmina Kętrzyn : Odcinek drogi objęty zamówieniem: od km 0+000,00 do km 0+230,00. CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunika- cyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej , 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowa- dzania ścieków 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 2. Opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki, które są integralną częścią SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 2.1 i 2.2 : 1) projekty budowlane: - przebudowy drogi gminnej w miejscowości Karolewo, działka Nr 108, - przebudowy kanalizacji sanitarnej, - przebudowy kanalizacji deszczowej, 2) przedmiar robót, 3) specyfikacje techniczne : - przebudowy drogi gminnej w miejscowości Karolewo, działka Nr 108, - przebudowy kanalizacji sanitarnej, - przebudowy kanalizacji deszczowej. 2.1 Przedmiar robót należy traktować jako opracowanie pomocnicze, niestanowiące jedynej podstawy do ustalenia ceny ofertowej. Jeżeli istnieją roboty lub czynności, które Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności może przewidzieć na etapie zapoznania się z dokumentacją przetargową, w tym w szczególności z dokumentacją projektową, zobowiązany jest uwzględnić je w cenie ofertowej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsca realizacji zadania i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko, danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 2.2 Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może stosować materiałów pochodzących z rozbiórki (odzysku). Nawierzchnie z kostki kamiennej należy wykonać w jednolitym szarym kolorze. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów opisujących zamówienie należy stosować następującą kolejność ważności tych dokumentów : 1) niniejsza SIWZ ze wzorem umowy i ewentualnymi wyjaśnieniami zamawiającego, 2) projekt budowlany, 3) przedmiar robót, 4) specyfikacja techniczna. Nie zawarcie określonych wymagań we wszystkich dokumentach opisujących zamówienie nie będzie traktowane jako rozbieżność. Wymagania wyszczególnione choćby w jednym z powyższych dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy. 3. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów wykonawcy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie materiały i urządzenia używane do wykonania robót. Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów , pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów pod względem : konstrukcji, cech uży- tkowych, charakterystyki materiałowej, parametrów technicznych, bezpieczeństwa użytko- wania. Wykazanie, iż zamienione materiały lub urządzenia posiadają nie gorsze parametry jak te w dokumentacji przetargowej, będzie należało do obowiązków wykonawcy. 4. Do obowiązków wykonawcy, w ramach przysługującego mu wynagrodzenia, należy w szczególności : 1) wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza, 2) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr 58 poz.515 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), 3) przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 14 dni od podpisania umowy harmono- gramu rzeczowo-finansowego robót, celem jego uzgodnienia; w przypadku braku uzgodnienia harmonogramu przez Zamawiającego Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania informacji o braku uzgodnienia harmonogramu przedłoży nowy harmono- gram uwzględniający uwagi Zamawiającego, 4) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas robót, 5) obsługa geodezyjna robót, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, 6) zgłoszenie i uzgodnienie z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia robót, 7) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 8) informowanie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej o terminie wyko- nania robót ulegających zakryciu, 9) zapewnienie ciągłości ruchu publicznego na terenie budowy łącznie z jego właściwą organizacją; roboty będą wykonywane co najwyżej przy częściowym zamknięciu tylko jednego pasa ruchu, 10) utrzymanie w okresie realizacji zamówienia istniejących obiektów na terenie budowy, takich jak jezdnie, zjazdy, chodniki, znaki drogowe, 11) przekazanie Zamawiającemu na jego żądanie materiałów rozbiórkowych, a w przeciw- nym razie zagospodarowanie ich we własnym zakresie, a w razie konieczności również zutylizowanie, 12) transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 13) uporządkowanie, po zakończeniu prac, terenu budowy oraz innych wykorzystywanych przez wykonawcę terenów, 14) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów BHP, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie budowy, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót i mających związek z prowadzonymi robotami, chyba że wyłącznie odpowie- dzialna za ich powstanie jest osoba trzecia, za którą Wykonawca nie ponosi odpowie- dzialności, 15) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 16) umożliwienie Zamawiającemu lub osobie upoważnionej kontroli terenu budowy w każdym czasie, 17) stosowanie się do poleceń Zamawiającego lub osoby upoważnionej, zgodnych z zapi- sami umowy i przepisami prawa, 18) zapewnienie kierowania robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i wymagane uprawnienia budowlane, 19) przyjęcie odpowiedzialności materialnej za skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji lub budynków sąsiadujących z terenem budowy w zakresie, w jakim Wykonawca jest za nie odpowiedzialny, 20) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej, uwzględniające szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników budowlanych i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, 21) usunięcie na swój koszt wad i usterek stwierdzonych w okresie rękojmi za wady i w okresie gwarancji jakości. 5. Wymagany okres gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia - 5 lat od odbioru końcowego (ostatecznego) zamówienia. 6. Zamawiającemu przysługuje prawo wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej i zlecenia wykonawcy wykonania robót zamiennych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze zleconymi zmianami, jeżeli zmiany te nie powodują wzrostu kosztów realizacji zamówienia. 7. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu zamówienia lub uzasadniających jego zmniejszenie. 8 . Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wielkości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w szczególności polega- jących na wymianie sieci wodociągowej. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,- zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 71 2030 0045 1110 0000 0287 4780 z podaniem tytułu: Wadium - przebudowa drogi gminnej 126029 N w Karolewie, działka Nr 108, Gmina Kętrzyn. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być nieodwołalne i gwarantować wypłatę kwoty wadium w przypadkach przewidzianych ustawą, a oryginał dokumentu stanowiącego wadium należy dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 4) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminaketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach